زبان کُردی به سرویس ترجمه گوگل اضافه شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، سرویس ترجمه گوگل 13 زبان از جمله زبان کُردی را به ترجمه‌های فهرست زبانی خود اضافه کرد و شمار زبان‌های این مترجم به رقم 103 رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

مترجم گوگل‌ حالا با اضافه کردن 13 زبان به فهرست زبان‌های خود می‌تواند به شما کمک کند با افراد بیشتری در ارتباط باشید و شما می‌توانید با افرادی از اتیوپی تا قرقیزستان چت کنید.

,

 

,

این 13 زبان، زبان کُردی(در ترکیه، ایران، عراق و سوریه)، زبان‌های امهری (در اتیوپی)، کورسی (در جزیره کورس در فرانسه)، فریزی (در دانمارک، آلمان و هلند)، قرقیزی(در قرقیزستان)، زبان مردم هاوایی، لوکزامبورگی، سمون (زبان مردم جزیره ساموا در پلینزی)، گالیک (زبان بومی اسکاتلند)، شونا (در زیمبابوه)، سندی (در پاکستان)، پشتو (در افغانستان) و خوزا (در آفریقای جنوبی) هستند.

,

 

,

گوگل ادعا می‌کند تمامی ترجمه‌های این 103 زبان در دسترس، 99 درصد از جمعیت آنلاین را پوشش می‌دهد.

,

 

,

در این خبر اعلام‌شده، گروه ترجمه گوگل همچنین توضیح داده است چطور انتخاب‌های جدید را اضافه کرده است. برای اضافه کردن یک زبان، ابتدا باید آن زبان نوشته شود و همچنین مقدار قابل توجهی ترجمه آنلاین از آن در دسترس باشد. گوگل این متن‌ها را اسکن کرده و از ماشین استفاده می‌کند تا الگوی مورد نظر را پیدا کند.

,

 

,

با این وجود حتی بزرگترین ماشین‌های قدرتمند گوگل هم به حضور انسان نیاز دارند، بنابراین این سرویس یا اپلیکیشن ترجمه همچنین به اطلاعات داوطلبانی که کارشان ترجمه واژه‌ها و کنترل کردن ترجمه سایر افراد است، وابسته است.

,

 

,

حدود 10 سال از زمانی که گوگل این سرویس را -البته با تعداد انگشت‌شماری قابلیت- راه‌اندازی کرد، می‌گذرد و از آن پس گوگل این را به طور قابل توجهی گسترش داده است.

,

انتهای پیام/م

]
سرویس ترجمه گوگل 13 زبان از جمله زبان کُردی را به ترجمه‌های فهرست زبانی خود اضافه کرد و شمار زبان‌های این مترجم به رقم 103 رسید.