شهرستان طرقبه شاندیز مجری طرح آزمایشی سیستم سهبا شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازطرقبه نیوز،برای اولین بار در انتخابات سامانه سهبا به‌منظور ارتباط مردمی نامزدها و نمایندگان آنها و بازرسان انتخابات برای انعکاس تخلفات احتمالی در شهرستان طرقبه شاندیز راه‌اندازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه نیوز,

یدالله بشکنی معاون فرماندار طرقبه شاندیز گفت: شهرستان طرقبه شاندیز در انتخابات دارای 22 شعبه اخذ رأی شهری و 32 شعبه روستایی است که 27شعبه در بخش طرقبه و 27 شعبه در بخش شاندیز دایر می‌باشد.

,

وی با اعلام این خبر که شهرستان طرقبه شاندیز به‌عنوان طرح آزمایشی سیستم سهبا یا سامانه هوشمند بازرسی در انتخابات برگزیده شده افزود: مقرر گردید که بازرسی در انتخابات در غالب این سامانه برای نظارت بیشتر و دقیق‌تر اجرایی گردد.

,

معاون فرماندار طرقبه شاندیز اظهار داشت: این سامانه دارای سه فضا با شماره پیامک می باشد که شماره 3000489 برا ی ارتباطات مردمی و شماره 3000345 برای ارتباطات نامزدهای انتخاباتی و نماینده نامزد ها برای اعلام تخلفات احتمالی –وشماره 300678برای بازرسان وسربازرسان انتخابات برقرار شده که به صورت آنلاین در روز اخذ رای با سامانه هوشمند مرکزی ارتباط خواهند داشت.

,

وی خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخاباتی صرفاً می توانند تا ساعت 8 صبح روز پنج‌شنبه تبلیغات انتخاباتی داشته باشند و بعد از تاریخ 6/12/1394 هرگونه تبلیغ به عنوان تخلف محسوب می‌‌شود.

,

انتهای پیام/رض

]
برای اولین بار در انتخابات سامانه سهبا به‌منظور ارتباط مردمی نامزدها و نمایندگان آنها و بازرسان انتخابات برای انعکاس تخلفات احتمالی در شهرستان طرقبه شاندیز راه‌اندازی شد.