برتری اصولگرایان در حوزه‌های انتخابیه/کدام کاندیدای مجلس خبرگان رهبری رأی بیشتری دارد؟/ رقابت نفس گیر بین چهره‌های شاخص/ نمایندگان تعدادی از شهرستان‌ها مشخص شدند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، با اتمام انتخابات مجلس دهم، شمارش آراء در سطح حوزه های انتخابیه آذربایجان شرقی آغاز شده و در طی 2 ساعت گذشته نتایج تائید نشده ای از سوی برخی منابع منتشر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

بر اساس اخبار غیررسمی بررسی های اولیه از نتایج بیش از 40 صندوق درحال شمارش آراء حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو حاکی از پیشتازی احمد علیرضا بیگی با فاصله محسوسی از سایر کاندیداها دارد.

,

در این میان، مسعود پزشکیان سرلیست اصلاح طلبان تبریز و محمدحسین فرهنگی، عضو هیئت رئیسه مجلس نهم و کاندیدای مورد حمایت ائتلاف اصولگرایان شانس بیشتری را برای پیروزی در دور اول دارند.

,

رقابت بین محمداسماعیل سعیدی، حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی، علیرضا نوین، برزگری، زهرا ساعی، علیرضا منادی،میرهادی قره سید رومیانی، معصومه راشد، حجت الاسلام عباس زاده، سعید نیکو خصلت و آجودان زاده نیز تنگانگ است لکن احتمال افزوده شدن کاندیدایی به این لیست یا تغییر معادلات با باز شدن تعداد صندوق های بیشتر وجود دارد.

,

باتوجه به آمار منتشر شده تا ساعت 21:30 شب مشارکت مردم تبریز در انتخابات 45 درصد اعلام شده بود که در حال حاضر احتمال مشارکت 50 درصدی مردم در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو قابل پیش بینی است.

,

نتایج غیررسمی از پیشتازی اصولگرایان خبر می دهد چراکه در اکثریت حوزه های انتخابیه کاندیداهای مورد حمایت اصولگرایان در صدر قرار گرفته اند.

,

در شهرستان ملکان خبرها حاکی از پیشتازی سلمان خدادای دارد و در حوزه های انتخابیه ورزقان، اهر و بناب  نیز به ترتیبحسینیان، علیزاده و اعزازی پیشرو هستند.

,

با این حال در فضای مجازی عده ای مدعی برتری لیست امید در شمارش های اولیه هستند.

,

"01:43" اخبار تایید نشده اولیه از تعداد بیشتر آراء آیت الله محسن مجتهد شبستری در مقایسه با 5 کاندیدای دیگر خبرگان رهبری در آذربایجان شرقی حکایت دارد.

,

"02:07" برخی منابع خبری از رقابت تنگاتنگ شافعی و حسن نژاد در حوزه انتخابیه مرند و جلفا خبر دادند.

,

"02:19" رقابت بین کاندیداهای حوزه انتخابیه هشترود نزدیک است و بر اساس اخبار تائید نشده صادقی و امینی فاصله اندکی با یکدیگر دارند؛ در حوزه انتخابیه کلیبر نیز قلی زاده پیشتازی محسوسی نسبت به سایر رقبا دارد.

,

"03:49" از شهرستان ملکان خبرهایی تائید نشده مبنی بر پیروزی سلمان خدادی با کسب بیش از 34 هزار رأی می رسد.

,

"04:23" منابع خبری در فضای مجازی ار پیشتازی احمدعلیرضا بیگی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو تاکنون خبر می دهند.

,

"07:09" خبرهایی تائید نشده مبنی بر رقابت نزدیک چهره های شاخص حوزه انتخابیه تبریز و قرار گرفتن محمداسماعیل سعیدی در لیست نفرات برتر تا این لحظه از شمارش آراء به گوش رسید اما همچنان تعدادی از صندوق های رأی باقی مانده و احتمال تغییر معادلات قابل پیش بینی است.

,

"07:13" در شهرستان شبستر رقابت بین علیلو(کاندیدای مورد حمایت ائتلاف اصولگرایان) و نمازی(کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان) نزدیک است.

,

"07:19" در حوزه انتخابیه بناب همچنان اعزازی پیشتاز است و در بستان آباد رقابت مابین نوری و وحدتی ادامه دارد لکن تاکنونوحدتی از رقیب خود پیشی گرفته است.

,

"07:24" در شهرستان سراب رقابت میان نصیرپور و داوودی نفس گیر است و در ورزقان حسینیان همچنان پیشتاز می باشد.

,

"07:31" در حوزه انتخابیه مرند و جلفا، شافعی و حسن نژاد در دور دوم با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

,

"07:38" در حوزه انتخابیه بناب خبرهای غیررسمی حاکی از قطعیت پیروزی اعزازی کاندیدای مورد حمایت اصولگرایان دارد.

,

"07:56" در حوزه انتخابیه کلیبر الله قلی زاده، کاندیدای اصولگرای این شهرستان با کسب بیش از 59.8 آراء به بهارستان رسید.

,

"08:01" انتخابات در حوزه انتخابیه اهر و هریس به دور دوم کشیده شد، بیت الهی(نامزد مورد حمایت اصلاح طلبان) و حسینیان(نامزد مورد حمایت اصولگرایان) می باشند که در دور بعدی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

,

"08:04" انتخابات در حوزه سراب به دور دوم کشیده شد و در مرحله بعد داوودی(کاندیدای مستقل) و نصیرپور(کاندیدای اصلاح طلب) به رقابت خواهند پرداخت.

,

"08:21" سلمان خدادی کاندیدای مستقل نزدیک به اصولگرایان به عنوان نماینده مردم ملکان انتخاب شد.

,

"08:53" الله قلی زاده با اکثریت آراء از حوزه انتخابیه کلیبر راهی بهارستان شد.

,

"09:03"  ضیاءالله اعزازی ملکی کاندیدای مورد حمایت ائتلاف اصولگرایان در حوزه انتخابیه بناب با کسب بیش از 26 هزار رأی به خانه ملت راه یافت.

,

"09:05" رضا علیزاده، کاندیدای اصولگرای ورزقان به مجلس دهم رسید.

,

"09:09" در شهرستان شبستر رقابت مابین علیلو اصولگرا و آقاپور اصلاح طلب به دور دوم کشیده شد.

,

"09:11" در شهرستان مراغه نیز مهدی دواتگری و محمدعلی حسین زاده با یکدیگر دوباره به رقابت خواهند پرداخت.

,

"09:18" در حوزه انتخابیه سراب داوودی مستقل نزدیک به اصولگرا و نصیرپور اصلاح طلب به دور دوم رفتند.

,

"09:20" در مرند و جلفا نیز رقابت بین دوکاندیدای اصولگرا و اصلاح طلب به دور دوم کشیده شد و حسن نژاد و شافعی بار دیگر بایکدیگر تقابل خواهند کرد.

,

"09:22" سیدحمزه امینی، کاندیدای مستقل نزدیک به اصولگرایان از هشترود با 15 هزار و 34 رای به مجلس راه یافت.

,

"09:23" محمد وحدتی‌هلان، کاندیدای مستقل بستان آباد با کسب بیشترین آرا به عنوان نماینده مردم بستان‌‌آباد راهی مجلس شد

,

"09:25" فرمند و شیویاری دوکاندیدای اصولگرای میانه به مجلس دهم راه یافتند.

,

انتهای پیام/م

,

انتهای ی

]
خبرهای تائید نشده نشان از پیشتازی احمدعلیرضا بیگی، کاندیدای مورد حمایت اصولگرایان در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو دارد.