مداحان سفیران شهدا هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸۰۰۰قهرمان؛ رییس ستاد کنگره سرداران، امیران و هشت هزار شهید استان گیلان در گفتگو با خبرنگار ۸۰۰۰قهرمان در باره برگزاری نشست هم اندیشی مداحان در راستای برگزاری کنگره ملی گفت:”در بین همه اقشار دو گروه برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند. به این جهت که این دو گروه مدیریت دینی و فرهنگی عده زیادی را بر عهده دارند و قدرت تاثیر گذاریشان به خصوص بر نسل جوان بسیار زیاد است. در عرصه فضاسازی فرهنگی گروه طلاب و روحانیون و گروه مداحان برای سپاه بسیار مهم است.”

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸۰۰۰قهرمان,

ابراهیم جوادی در ادامه گفت:” هفته پیش نشست هم اندیشی طلاب را با حضور سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس استان در حسینیه شهدای گمنام برگزار نمودیم که با استقبال بسیار زیاد ائمه جمعه و طلاب بسیجی خواهر و برادر مواجه شد.”

,

وی با بیان اینکه پیرو همان سلسله نشست ها اینک جلسه هم اندیشی مداحان بسیجی استان را برگزار نموده ایم تصریح کرد: “در این مراسم ابتدا فرمانده سپاه مرکزی رشت، سرهنگ دوهندو ضمن خیر مقدم به حضار طی سخنانی به نقش اساسی مداحان درعرصه فرهنگی اشاره نمود و در ادامه سرهنگ بایرامی رییس کمیته های اجرایی کنگره ملی و معاون هماهنگ کننده سپاه استان، دقایقی درباره اهمیت کنگره ملی و نقش مداحان در زنده نگاه داشتن یاد شهدا تاکید کرد.”

,

جوادی افزود: “در این همایش به نقش تاثیر گذار مداحان به عنوان سفیران شهدا اشاره شد و بر دو وظیفه اصلی مداحان تاکید شد. اول اینکه مداحان در جلسات متعدد یاد و خاطره شهدا را زنده نگاه دارند با گفتن خاطرات و یا مداحی های متناسب با شهدای استان و دوم اینکه مقرر شده برنامه ویژه شبی با شهدا قبل از کنگره توسط مداحان بسیجی اجرا شود.”

,

رییس ستاد کنگره در خاتمه گفت:”هم چنین مقرر شده است که تو سط بسیج هنرمندان کتابچه ای از اشعار در مدح شهدای استان تهیه شود و در اختیار مداحان برای ترویج و نشر قرار بگیرد.”

,

انتهای پیام/رض

]
ابراهیم جوادی گفت: ”در بین همه اقشار دو گروه برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند. به این جهت که این دو گروه مدیریت دینی و فرهنگی عده زیادی را بر عهده دارند و قدرت تاثیر گذاریشان به خصوص بر نسل جوان بسیار زیاد است. در عرصه فضاسازی فرهنگی گروه طلاب و روحانیون و گروه مداحان برای سپاه بسیار مهم است.”