کسب 17 مدال رنگین بانوان کاراته کار ثلاث باباجانی از مسابقات آسیایی کاراته
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاخ شمیران، مسابقات بین اللملی کاراته سبک کیوکوشین با میزبانی استان گیلان در آستارا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخ شمیران,

 

,

در این مسابقات که با حضور تیم های از عراق ، ارمنستان ، ترکیه ، آذربایجان و 3 تیم از جمهوری اسلامی برگزار شد.

,

 

,

در پایان این مسابقات بانوان ورزشکار ثلاث باباجانی توانستند با کسب 17 مدال رنگین در جایگاه های برتر این دوره از مسابقات بین المللی قرار بگیرند.

,

 

,

, ,

 

,

سرمربی تیم کاراته بانوان شهرستان ثلاث باباجانی در گفت و گو با خبرنگار شاخ شمیران با تبریک این پیروزی به ورزشکاران ، خانواده آنان و مردم شهرستان ثلاث باباجانی اظهار کرد : کسب مدال های رنگین توسط بانوان ثلاث باباجانی نشان از توان و پتانسیل بالای بانوان شهرستان در ورزش است .

, شاخ شمیران,

 

,

, ,

 

,

سعادت ویسی گفت : در این مسابقات واقعا بانوان ثلاث باباجانی افتخار آفرینی کردند و کسب 17 مدال رنگین گویای این واقعیت است.

,

 

,

ویسی افزود : نسرین نصیری ، رضیه نادری ، رویا محمودی ، آدینا ویسی ، شینا احمدی و کوثر نادری بانوانی بودند که در این دوره از مسابقات توانستند به مقام طلا دست یابند.

,

 

,

, ,

 

,

وی خاطرنشان کرد : سونا احمدی ، سرور سعیدی ، شیلان احمدی ، چیمن شیری ، سروه شفیعی ، دریا شیری ، ژینو احمدی ، سمیرا صالحی توانستند به مقام دوم دست یابند و نسیبه خسروی ، سمیرا شیری و شکوفه تیموری مقام سوم در این مسابقات را کسب کردند.

,

 

,

سرمربی تیم کاراته بانوان شهرستان ثلاث باباجانی در ادامه گفت : نفرات برتر این دوره از مسابقات ، خرداد ماه سال جدید با حضور در اردوی که برای نفرات برتر این مسابقات تدارک دیده شده است برای مسابقات جهانی انتخاب خواهند شد.

,

 

,

, ,

 

,

ویسی در پایان از اسوه مومنی سرپرست تیم بانوان کاراته کار ثلاث باباجانی تقدیر و تشکر کرد.

]
بانوان کاراته کار ثلاث باباجانی با حضور در مسابقات آسیایی کاراته سبک کیو کوشین با کسب 17 مدال رنگین مورد استقبال مردم و ورزش دوستان ثلاث باباجانی قرار گرفتند.