درآمد ۲۷۸ میلیاردی دانشگاه تبریز در سال ۹۴
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تبریز بیدار محمدرضا پورمحمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: این میزان درآمد در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، خدماتی و سایر محل‌ها به دست آمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریز بیدار,

 

,

وی در ادامه با تاکید بر اینکه برای سال ۹۴ پیش‌بینی ۲۸۰ میلیارد ریال درآمد اختصاصی شده بود که تقریبا صدرصد آن محقق شده است، یادآور شد: این امر برای حرکت به سمت دانشگاه‌های نسل سوم و کار آفرین صورت گرفته که این دانشگاه‌ها بخش عمده بودجه خویش را از درآمدهای حاصل از توسعه ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت بدست می‌آورند.

,

رئیس دانشگاه تبریز، با اعلام اینکه ۳۳ میلیارد ریال از این درآمدهای اختصاصی از محل درآمدهای فعالیت‌های پژوهشی و قرارداد با واحدهای صنعتی و دستگاه‌ها حاصل شده است، تصریح کرد: این میزان درآمد، حاصل بالاسری ۵۴ قرارداد به مبلغ ۶۷ میلیارد ریال بوده است و بقیه آن نیز جذب بدنه دانشگاه و مجریان طرح‌های پژوهشی شده است.

,

پورمحمدی با اشاره به درآمدهای آموزشی نیز افزود: در آمد حاصل از این بخش ۱۸۰ میلیارد ریال بود که در این میان ۱۰۰، ۷۳ و ۷ میلیارد ریال به ترتیب از درآمد از دوره‌های شبانه، پردیس دانشگاه و دانشگاه‌های اقماری به دست آمده است.

,

رئیس دانشگاه تبریز میزان درآمد از محل خدمات دانشجویی را ۲۱,۵ میلیارد ریال از اجاره اماکن و خدمات تغذیه اعلام کرد و اضافه کرد: سایر درآمدهای این دانشگاه در سال گذشته، مبلغ ۴۴.۵ میلیارد ریال بوده که از محل ارائه خدمات آزمایشگاهی و ... حاصل شده است.

,
انتهای پیام/م
,

 

,

 

,
 
]
رئیس دانشگاه تبریز از کسب درآمد اختصاصی این دانشگاه به میزان ۲۷۸ میلیارد ریال در سال ۹۴ خبر داد.