دستور ویژه هاشمی برای پیگیری قتل دختر شش ساله در ورامین
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران نیوز، سیدحسین هاشمی استاندار تهران در حاشیه نشست هماهنگی برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمهیدات لازم از سوی دستگاه امنیتی استان تهران برای پیگیری دقیق حادثه و روشن شدن زوایا و دلایل آن اندیشیده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,


وی با بیان اینکه به خانواده مقتول قول داده شد که این قضیه به صورت جدی پیگیری شود، عنوان کرد: درهمین ارتباط نمایندگانی از سوی استانداری تهران در آیین ختم این دختر شش ساله حضور پیدا کردند تا تسلی خاطر و آرامشی برای خانواده مقتول باشد.

,
,


استاندار تهران ضمن دعوت ایرانیان و اتباع افغان ساکن در منطقه به حفظ آرامش، تصریح کرد: ساکنان منطقه مطمئن باشند این قضیه به صورت جدی پیگیری می شود و کوتاهی در این خصوص انجام نخواهد گرفت.

,
,


ستایش دختربچه شش ساله افغانستانی ساکن بخش خیرآباد ورامین بود که روز یکشنبه وقتی از خانه خارج شده بود از سوی پسر ۱۷ ساله ای (ا.پ) ربوده و پس از هتک حرمت، به قتل می رسد.

,
,


قاتل در روز جنایت توسط نیروی انتظامی دستگیر شده و پرونده قضایی این حادثه در مراجع ذیصلاح درحال رسیدگی است.

,
,


شهرستان ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

,
,

انتهای پیام/رض

]
استاندار تهران از دستور ویژه به تمامی دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی استان برای پیگیری حادثه تلخ قتل دختر شش ساله افغانستانی در ورامین خبر داد.