گروه ۲۲ توپخانه ارتش شهرضا منظم‌ترین یگان‌ ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال 94
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شهرضانیوز، سرهنگ ابراهیم آئین پرست با اشاره به عملکرد گروه ۲۲ توپخانه شهرضا، اظهار کرد: ساختار ارتش جمهوری اسلامی شامل نیروی زمینی، هوایی، دریایی و یک قرارگاه مرکزی پدافند هوایی خاتم‌الانبیا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهرضانیوز,

وی با بیان اینکه نیروی زمینی محور فعالیت‌های ارتش است، گفت: شعار نیروی زمینی ایمان، انضباط،آموزش و نگهداری و تعمیر است که نگهداری و تعمیر در طول یک دهه گذشته بواسطه تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی اضافه شده است.

,

معاون اداری گروه ۲۲ توپخانه ارتش شهرضا گفت: برگزاری منظم کلاس‌های قرآن در مقاطع مختلف، تربیت بیش از ۲۴۰ نفر حافظ جزء ۳۰ قرآن، برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های بصیرت افزایی برای کارکنان و خانواده‌های آنها از جمله اقدامات گروه ۲۲ توپخانه ارتش شهرضا است.

,

وی با اشاره به معرفی گروه ۲۲ توپخانه ارتش شهرضا به عنوان یکی از منظم‌ترین یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال ۹۴، اظهار کرد: سربازان در گروه ۲۲ توپخانه ارتش در طول یکسال ۲۱۹۰ ساعت آموزش ضمن خدمت می‌بینند.

,

سرهنگ آئین پرست افزود: ارتش شعار اقتصاد مقاومتی را از سال های پیش عملی ساخته است، نیروهای نظامی به یک خودکفایی رسیدند و به ویژه نیروی زمینی ما نیازی به واردسازی فناوری از خارج ندارد.

,

وی بیان کرد: در طول ۸ سال دفاع مقدس از مجموع ۴۱۸ عملیات آفندی و پدافندی، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ۱۵۴ عملیات اختصاصی و ۱۵۲ عملیات مشترک با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به انجام رسانده است که می توان در آن بهعملیاتهای نصر– خیبر– ثامن الائمه– طریق القدس– محمدرسول الله اشاره کرد که موثرترین آنها عملیات‌های ثامن الائمه- فتح المبین- طریق القدس– بیت المقدس بوده است.

,

معاون اداری گروه ۲۲ توپخانه ارتش شهرضا گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از ابتدای جنگ تحمیلی و حتی قبل از آن به منظور حفظ حدود کشور عزیزمان و نیز دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از ۴۸ هزار شهید گلگون کفن تقدیم نموده است که سهم گروه ۲۲ توپخانه در این افتخار بزگ ۲۶۳ شهید والا مقام بوده است.

,

انتهای پیام/

]
معاون اداری گروه 22 توپخانه ارتش شهرضا گفت: گروه 22 توپخانه ارتش شهرضا به عنوان یکی از منظم‌ترین یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال 94 معرفی شد.