مجلس آینده باید به فکر اشتغال هفت میلیون بیکار در کشور باشد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رصدمراغا ؛ دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در اجتماع هزار نفری مردم مراغه با اشاره به اینکه کشور نیاز به نیروهای جوان و انقلابی دارد گفت : کشور نیاز به مجلسی دارد که با ارائه طرح ها و تصویب قوانین باعث تحرک و نشاط در کشور ایجاد کند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رصدمراغا ,

سید محمد حسینی با اشاره آمار بالای بی کاری در کشور افزود : متأسفانه طبق آمار در حال حاضر هفت میلیون بی کار در کشور وجود دارد که لازم است باهمت بیشتر برای اشتغال این تعداد از جوانان کشور تلاش کرد.

,

وی خاطرنشان کرد : اگر نماینده اهل سازش با منابع قدرت و ثروت باشد یقیناً به دنبال منافع خود خواهد رفت و چیزی عاید مردم نخواهد شد اما اگر از میان مردم برخاسته باشد و مشکلات مردم را درک کرده باشد می‌تواند برای پیشرفت مردم و منطقه خود تلاش کند .

,

وزیر سابق ارشاد اتکا به جوانان را یکی از موفقیت‌های نظام در بخش‌های مختلف دانسته و گفت : از نقاط قوت جمهوری اسلامی اتکا به نیروی جوان متخصص و متعهد در زمینه‌های مختلف ازجمله فناوری هسته‌ای ، نانو و صنعت هوافضا بوده است که خدمات زیادی را برای کشور ارائه داده‌اند .

,

وی یادآور شد : در طول دوران دفاع مقدس هم همین جوانان بودند که با حماسه‌آفرینی‌های خود دنیا را مبهوت خود کردند ؛ در شرایط امروزی نیز کشور به وجود چنین جوانانی نیاز دارد .

,

دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با اشاره به اهمیت عملیاتی کردن مبانی اقتصاد مقاومتی در پیشرفت اقتصادی کشور افزود : تنها علاج خروج کشور از معضلات اقتصادی عمل به مبانی اقتصاد مقاومتی است که مسئولان باید در این زمینه تلاششان را چند برابر کنند .

,

وی خاطرنشان کرد : اگر در سال‌های اخیر به اقتصاد مقاومتی عمل شده بود ، امروزه اقتصاد ایران دچار این مشکلات نبود و کارخانه‌های ما تعطیل نمی‌شد، بنا بود رونق اقتصادی در کشور اتفاق بیفتد نه اینکه روزبه‌روز به عقب برگردیم.

,

حسینی اضافه کرد : هرگاه مسئولین در قوای مختلف هم گام و همراه با امام و رهبری بودند کشور گام‌های بلندی را برداشته و پیش رفته است اما هرگاه اختلافی بوده و یا عده‌ای خواستند در جهت عکس منافع نظام حرکت کنند کشور دچار رکود شده است .

,

وی با اشاره به اینکه نباید اجازه داد مجلسی چون مجلس ششم در کشور تکرار شود گفت : ما تجربیات تلخی را بعد از انقلاب همچون تجربه تلخ مجلس ششم داریم که به‌جای اینکه به مشکلات مردم بپردازد سخنان دشمنان را بازگو می‌کردند.

,

وزیر سابق ارشاد در پایان افزود : امید است مردم با حضور گسترده در مرحله دوم انتخابات افرادی باروحیه انقلابی و دلسوز را راهی مجلس شورای اسلامی بکنند.

,

انتهای پیام/م

]
وزیر سابق ارشاد اسلامی در اجتماع هزار نفری مردم مراغه گفت : کشور نیاز به نمایندگانی فعال و انقلابی در مجلس شورای اسلامی دارد که بتوانند مشکلات کشور از جمله بی کاری را برطرف کنند