آزمایشگاه درمانگاه مرحوم مصطفویان بیمارستان امام خمینی(ره) ساری راه اندازی شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کارمندشمال، میثاق شفیع زاد در جمع خبرنگاران از راه اندازی مرکز آزمایشگاهی درمانگاه تخصصی مرحوم مصطفویان بیمارستان امام خمینی(ره) خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کارمندشمال,

وی تصریح کرد: خدمات این آزمایشگاه مربوط به پزشکان متخصصی است که در این مرکز به بیماران خدمات ارائه می‎دهند.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) ساری اضافه کرد: این آزمایشگاه با هدف کمک به بیماران درمانگاه تخصصی مرحوم مصطفویان و برای کاهش مراجعات بیماران به آزمایشگاه بیمارستان در برنامه کاری قرار گرفت و فعالیتش را از امروز آغاز کرد.

وی در ادامه به فعالیت درمانگاه تخصصی مرحوم مصطفویان اشاره کرد و یادآور شد: در این مرکز درمانی سرپایی پزشکان متخصص و فوق تخصص با تعرفه دولتی به بیماران خدمات می‌دهند.

شفیع‌زاد خاطر نشان کرد: درمانگاه مرحوم مصطفویان به صورت صبح و عصر در حوزه های درمانی ارتوپدی، جراحی مغز و اعصاب، طب فیزیکی، کنترل درد و روماتولوژی به بیماران خدمات می‌دهد.

وی اضافه کرد: در بخش داخلی نیز بیماران می‎توانند از خدمات پزشکان دیابت، گوارش، ریه، جراحی عمومی، نفرولوژی، اورولوژی و غدد و همچنین زنان و بارداری خدمات دریافت کنند.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) ساری با اعلام اینکه سیستم نوبت دهی این مرکز درمانی نیز به صورت تلفنی گویا و الکترونیکی انجام می‌شود خاطر نشان کرد: نوبت‌ دهی بیماران در این مرکز یک روز قبل از مراجعه انجام می‎شود.

وی اضافه کرد: بیمارانی که نیاز به مراجعه به متخصص دارند و تاحدودی از وضعیت عادی خارج شدند نیز می‎توانند با مراجعه حضوری نسبت به دریافت خدمات اقدام کنند.

شفیع زاد اضافه کرد: شماره تلفن‌های ۳۳۳۶۹۹۷۰-۷۱و نیز شماره هاری ۳۳۳۶۹۹۱۲-۳۱ از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۴ شب برای دریافت نوبت تلفنی اختصاص داده شد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) ساری از راه اندازی مرکز آزمایشگاهی درمانگاه تخصص مرحوم مصطفویان بیمارستان امام خمینی(ره) ساری خبر داد.