حضور 75 هزار ناظر در مرحله دوم انتخابات
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات از حضور 75 هزار ناظر در مرحله دوم انتخابات مجلس در شعب اخذ رای خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش خبرگزاری فارس، سیامک ره پیک سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات طی سخنانی گفت: حدود 75 هزار ناظر در مرحله دوم انتخابات در شعب اخذ رای حضور و بر اجرای انتخابات نظارت خواهند داشت.

,

وی از آمادگی کامل شورای نگهبان و سایر دستگاه‌ها متولی برگزاری و نظارت بر انتخابات خبر داد و افزود: چاپ تعرفه‌ها و درنظرگرفتن شعب اخذ رأی با هماهنگی و نظارت شورای نگهبان انجام شده است.

,

سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات با بیان اینکه اقدامات لازم برای روز برگزاری انتخابات و رأی گیری نیز صورت گرفته تصریح کرد: با توجه به تعداد شعب اخذ رأی در هر حوزه انتخابیه، ناظرها تعیین شده‌اند و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های ذیربط انتظامی و امنیتی صورت گرفته تا هم از تخلفات احتمالی پیشگیری شود و هم در روز برگزاری انتخابات گزارش‌های لازم درباره تخلفات تنظیم و ارسال شود تا تصمیم مقتضی در این باره گرفته شود.

,

وی با تاکید بر آمادگی کامل هیات‌های نظارت در سطوح استان، شهرستان و بخش‌ها گفت: در استان‌هایی که نیاز به بازرس بوده با توجه به شرایط و متناسب با حوزه‌های انتخابیه، گروه‌های بازرسی آماده شده‌اند که به این حوزه‌ها اعزام شوند.

,

سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات همچنین از صدور کارت‌های شناسایینمایندگان نامزدها برای حضور در شعب اخذ رأی توسط شورای نگهبان برای مرحله دوم انتخابات خبر داد و افزود: امیدواریم با اجرا و نظارت مناسب، انتخاباتی خوبی برگزار و نتیجه آن هم در موعد مقرر اعلام شود.

,

گتنی است؛ مرحله دوم انتخابات مجلس در 55 حوزه انتخابیه در 21 استان برای انتخاب 68 نماینده فردا جمعه 10 اردیبهشت برگزار میشود.

]
سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات از حضور 75 هزار ناظر در مرحله دوم انتخابات مجلس در شعب اخذ رای خبر داد.