کمک ۳۲ میلیونی دانش آموزان خیر گنبدی تا تراکم تقریبی ۴۰ نفر در هر کلاس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه ؛ رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز گنبدکاووس  از هزینه ساخت مدرسه با متراژی یک میلیون تومان خبر داد و افزود: سال گذشته با کمک خیرین در بخش داشلی برون ۳ مدرسه با ظرفیت ۶کلاس و در بخش مرکزی نیز ۲ مدرسه با ظرفیت ۸ کلاس احداث  و ۲ مدرسه دیگر نیز در بخش داشلی برون کلنگ زنی زده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه,

, , ,

فرید عابدی از واگذاری ۳ مدرسه به بخش دولتی در جهت تکمیل و تحویل آن خبرداد و افزود:سال ۹۴، ۳۲ میلیون کمک های دانش آموزان خیر گنبدی جمع آوری شد، که مشابه همین مقدار هم فرهنگیان با پرداخت ماهانه به این مجمع کمک کردند.

,

عابدی در پایان با تاکید بر مشارکت ادارات و کارمندان در این کار خداپسندانه، از مسئولین خواست تا به جریان سازی این فرهنگ کمک کنند.

,

تراکم تقریبی ۴۰ نفری دانش آموزان در هر کلاس/کمبود فضای آموزشی در سطح شهرستان

,

رئیس اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز در این جشنواره به اشاره به اهمیت کارهای خداپسندانه ، تصریح کرد: در راه رضای خدا هزینه کردن و پرداخت اموال خیر دشوار و سخت است که خیرین مدرسه ساز با انجام این کار در راه رضای خدا،از  پاداش اخروی و حسنه برخوردا شدند.

,

علیرضا حسین زاده با اشاره به مشکلات و معضلات اجتماعی در جامعه، اظهارکرد: گروهها و مجمع های خیر زیادی با فعالیت گسترده در سطح جامعه وجود دارند، ولی مشخص است که خیرین مدرسه ساز فهمیدند مبدا تمام آسیب ها کجاست وچگونه حل خواهد شد.

,

, , ,

وی با اشاره به تراکم  ۴۰ نفری دانش آموزان گنبدی درمدارس شهرستان، افزود: بلند مرتبه سازی ها در حوزه ساختمان و افزایش تراکم جمعیت در شهرستان از دلایل کمبود مدرسه در شهر گنبدکاووس است که کارگروهی برای بررسی و بهبود کمبودهای فضای آموزشی و پرورشی در سطح شهرستان تشکیل شده است.

,

وی با بیان اینکه اهمیت به بخش آموزش و پرورش می تواند راهگشای مشکلات و معضلات باشد، بر ضرورت تقویت و کمک هرچه بیشتر مجمع خیرین تاکید کرد.

,

گفتنی است هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز گنبدکاووس در مجتمع رفاهی فرهنگیان این شهرستان با برنامه های فرهنگی،هنری از سوی دانش آموزان همراه بود.

,

انتهای پیام/م

]
کمک ۳۲ میلیونی دانش آموزان خیر گنبدی و کمبود فضا آموزشی و تراکم تقریبی ۴۰ نفر دانش آموزان گنبدی در هرکلاس، خبرهایی بود که در هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز گنبدکاووس از سوی مسئولین مطرح شد.