معلمان بسیجی خدابنده تجلیل شدند+تصاویر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق24،امروز به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم،مسئول بسیج جامعه زنان و فرمانده حوزه خدیجه کبری(س) شهر قیدار ا اهداء کادو از معلمان بسیجی تجلیل کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اشراق24,

خلجی مسئول بسیج جامعه زنان خدابنده در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری گفت: شهید مطهری متفکر و فیلسوف و البته معلم بزرگی بود که تلاش زیادی در شناساندن اسلام واقعی انجام داده است.

,

وی افزود: در حقیقت، مطهری در مقام بسترسازی اصلاح فراگیر زندگی و جامعه جهانی مسلمان بود، و یک متفکر احیاگر مسلمان، باید این آرزو و شیوه را داشته باشد.

,

مسئول بسیج جامعه زنان خدابنده ادامه داد: معلم کسی است که انسان ساز و فرداپرداز است و تکریم و تعظیم او، تکریم و تعظیم علم است.

,

خلجی تصریح کرد: معلم، معمار قلب هاست و بذر نور در دل ها می افشاند و  قدردانی و تجلیل از معلم، قدردانی از باغبانی است که هر صبح، سبدی از صمیمیت با خود به کلاس می برد و با انگشتان مهربان خویش، بر شاخه قلب ها فردا را پیوند می زند و به حق معلم را توقع نام و نان نیست.

,

وی افزود: خدمتی که مرحوم مطهری به نسل جوان و دیگران کرده است، کم کسی کرده است و آثاری که از او هست، بی استثنا، همه آثارش خوب است و من کس دیگری را سراغ ندارم که بتوانم بگویم: «بی استثنا آثارش خوب است»، در حقیقت آثار ایشان انسان ساز است و وی برای کشور خدمت  زیادی کرده است و چه خوب است که جوانان نسل امروز انقلاب آثار شهید مطهری را در برنامه مطالعاتی روزانه خود قرار بدهند تا از انقلاب و اهداف آن منحرف نشوند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم،مسئول بسیج جامعه زنان و فرمانده حوزه خدیجه کبری(س) شهر قیدار از معلمان بسیجی تجلیل کردند.