ارسال نامه به رهبر انقلاب برای بازدید از نمایشگاه کتاب
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران در نمایشگاه کتاب اظهار داشت: تفاهم نامه شهرداری با وزارت ارشاد برای نمایشگاه کتاب نهایی شده، مشکلی وجود ندارد و طی ایام نمایشگاه امضا خواهد شد. ما مشکلی در تفاهمنامه نداریم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در پاسخ به سوالی پیرامون اینکه این تفاهمنامه 5 ساله خواهد بود یا 10 سال گفت: چه فرقی میان 5 یا 10 سال است. 

,

علی جنتی درباره دستگیری 7 بازیگر در یک پارتی شبانه اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: این موضوع را تازه از شما می‌شنوم. حتی روی شبکه‌های مجازی هم این موضوع را ندیدم. 

,

وی درباره اینکه از امکانات شهرداری راضی هستید و چه درخواستی دارید گفت: شهرداری طی 4 ماه گذشته از شهردار تا معاونینش با تمام نیرو و امکانات با ارشاد همکاری کردند و عمده آن چرا که می‌خواستیم تامین کردند. از ایستگاه مترو گرفته تا فضاهای دیگر. حتی سالن‌های پیش ساخته و سازه‌های موقت نیز آماده شد. 

,

وزیر ارشاد تصریح کرد: مشکل عمده نداریم. یک مقداری در ورودی‌های نمایشگاه تراکم وجود دارد و دلیلش این است که برخی از مراجعان نمی دانستند چند ورودی به شهر آفتاب وجود دارد. اما صحبتی شده تا ماموران انتظامی راهنمایی کنند. 

,

وی در پاسخ به سوالی پیرامون زیرساخت ها و برق آن را متعلق به شهرداری دانست.

,

جنتی در پاسخ به این سوال فارس که وزارت ارشاد پیش بینی این میزان استقبال کننده را می‌کرد گفت: بله اما اتحادیه ناشران نگرانی‌هایی در جهت مسیر داشتند اما ما از روز اول گفتیم مشکلی وجود ندارد چرا که شهرستانی‌ها 39 درصد بازدید کننده را تشکیل می‌دهند و 61 درصد دیگر تهرانی‌ها هستند که دسترسی تمام گروه‌ها با سهولت همراه است. ما دارای 12 هزار پارکینگ هم هستیم که از بار نگرانی ما کم می‌کند. 

,

وی از دعوت رهبر انقلاب برای نمایشگاه کتاب اینگونه پاسخ داد که دعوت که نه خدمتشان نامه‌ای نوشتیم تا افتخار دهند به اصحاب فرهنگ و هنر تا با حضور خود باعث دلگرمی ما شوند.

,

وی درباره وجود کتاب‌های با محتوای نامناسب در نمایشگاه کتاب آن را از دید ناظران نمایشگاه دور ندانست و گفت اگر چنین کتابهایی وجود داشته باشد چه در بخش داخلی  چه در بخش خارجی با نظارتی که صورت می‌گیرد جمع اوری می‌شود  و اگر تخلفی مشاهده شود برخورد صورت می‌گیرد.

,

انتهای پیام/ن

]
وزیر ارشاد گفت: خدمت رهبر انقلاب نامه‌ای نوشتیم تا افتخار دهند به اصحاب فرهنگ و هنر و با حضور خود باعث دلگرمی ما شوند.