کتاب عکس «اربعین حسینی» رونمایی شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد  از کتاب عکس اربعین حسینی رونمایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

این کتاب به همت ستاد اربعین شهرداری مشهد تهیه و تدوین شده و محتوای آن گزارش‌های تصویری از حضور میلیونی عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در اربعین حسینی سال ۹۴ است.

,

همچنین در این جلسه، سید راجح موسوی سفر کشور عراق در ایران پرچم متبرک بارگاه منور و ملکوتی امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) را به شهردار مشهد و رئیس شورای اسلامی شهر مشهد اهدا کرد.

,

موسوی سفیر کشور عراق در ایران در این جلسه تصریح کرد: از شورای شهر و شهرداری مشهد برای ارائه خدمات به مردم مشهد و زائران امام هشتم (ع) تشکر می‌کنم.

,

وی افزود: شهرداری مشهد در ایام اربعین حسینی خدمات شایسته‌ای به زائران در شهرهای کربلا و نجف ارائه کرده که قابل‌ تقدیر است و از مجموعه مدیریت شهری مشهد خواستار مساعدت‌های ویژه هستیم.

,

در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر مشهد چند لایحه در ارتباط با حوزه خدمات شهری شهرداری مشهد به عنوان دستور کار جلسه مورد بحث و بررسی اعضای شورا قرار گرفت.

,

انتهای پیام/گ

]
در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد با حضور سفیر عراق در ایران، شهردار مشهد و جمعی از مدیران شهری از کتاب عکس «اربعین حسینی» رونمایی و پرچم متبرک بارگاه امیرالمؤمنین(ع) به شهردار اهدا شد.