حرکت سخیف فائزه هاشمی به پرستیژ بین المللی ایران اسلامی ضربه وارد کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک دامغان، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: مدیران ما حقوق ملت را بر حقوق شخصی و پست و مقام ترجیح دهند زیرا ملت ایران برای اجرای احکام الهی و اجرای عدالت قیام کرده اند و انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده اند برای همین گفته می شود که الگوی انقلاب ما انقلاب سرخ امام حسین علیه سلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک دامغان,

وی افزود: نباید اجازه دهیم جایگاه مدیران و روحیه مردم تضعیف شود، قرار است ما در کنار انجام وظیفه برای کشورهای دیگر الگو باشیم و اگر مدیری بد عمل کند و عده ای برای منافع خودشان او را تشویق و برایشان کف بزنند تحقیقا در محضر خدا و امتحان کشورهای دیگر از هر جهت مردود است.

,

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: یک شخص می تواند حیثیت اسلام و نظام اسلامی را در سطح بین الملل زیر سوال ببرد و به پرستیژ ایران اسلامی لطمه وارد کند لذا امروز مشاهده می کنیم حرکت سخیف و اقدام غیر شرعی فائزه هاشمی چگونه به پرستیژ بین المللی ایران اسلامی ضربه وارد می کند که حتی نزدیکان وی جرات نمی کنند که از او دفاع کنند.

,

حسن بیکی ادامه داد: ما انتظار و مردم ایران، توقع و مسلمانان جهان خواستار برخورد قاطع از سوی مسئولین قضایی و سیاسی کشور هستند زیرا نباید اجازه دهیم یک فرد در هر سطح و جایگاهی اسلام را آلوده و خون مقدس شهداء انقلاب اسلامی را پایمال کند.

,

نماینده مردم دامغان در دهمین مجلس شورای اسلامی یادآور شد: من به عنوان وکیل و خادم مردم از طرف ملت ایران انتظار دارم نزدیکان و خانواده فائزه او را تنبیه کنند تا این اقدام الگو شود.

,

وی با اشاره به اینکه ما شیعه هستیم یادآور شد: در تاریخ اسلام دیدیم امیرالمومنین علیه سلام با عقیل چه کرد و تاریخ پر از اقدام و عمل ائمه اطهار (ع) نسبت به اطرافیانشان، بستگانشان و فرزندانشان است.

,

وی افزود: ما به چشم خود دیدیم در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی وقتی فرزندان آیات معزز منافق یا فرقانی می شدند ، پدران و مادران آنها را محکوم و به قوه عدالت معرفی و تحویل می دادند. اکنون نیز زمان دوری از آن روزگار نگذشته است که ما شاهد باشیم فردی بیاید و خود سری کند و خون شهداء و ایثار ایثارگران را به سخره بگیرد و تنها بعضی ها بگویند او یک کودک چهار ساله است و فریب خورده است. آیا اگر ترازویی به عنوان عدالت و وجدان باشد کدام کفه سنگین تر است؟

,

ابوالفضل حسن بیکی در خاتمه خاطرنشان کرد: چرا ما فراموش می کنیم که حکومت ما اسلامی است و ایران قبله آرزو و آمال مسلمین جهان است. ایران معیار عدالت برای مستضعفین دنیاست. حال می توانیم با یک کلمه و یک دیدار وجدان آگاه، بیدار و چشمان تیز بین جهان اسلام را نادیده بگیریم. او باید به اشد مجازات، مجازات شود و از همه مومنین جهان عذرخواهی و حلالیت بطلبد و اعلام انزجار نسبت به این گروه ضاله بهائیت را اعلام کند.

,

 

,

انتهای پیام/رض

]
نماینده مردم دامغان در مجلس دهم گفت: حرکت سخیف و اقدام غیر شرعی فائزه هاشمی چگونه به پرستیژ بین المللی ایران اسلامی ضربه وارد می کند که حتی نزدیکان وی جرات نمی کنند که از او دفاع کنند.