تندیس کنفرانس نقش بانوان در اقتصاد مقاومتی به بانوی بیجاری رسید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بام ایران،ثریا مطهرنیا معلم فداکار بیجاری و مدیر موسسه خیریه مهرآفرین گروس،روز شنبه بعنوان نماینده بانوان استان کردستان در کنفرانس نقش بانوان در اقتصاد مقاومتی و افق 1404 شرکت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران,

این بانوی تلاشگر بیجاری در این کنفرانس که به همت دانشگاه علامه طباطبایی،معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و کانون زنان بازرگان ایران در مرکز همایش های صدا و سیمای کشور برگزار شد مفتخر به کسب تندیس و لوح تقدیر این مراسم شد.

,

ثریا مطهرنیا در گفت و گو با خبرنگار بام ایران در خصوص نقش بانوان در تحقق اقتصاد مقاومتی،گفت:بانوان مدیران اصلی اقتصادی در خانواده هستند .

, بام ایران ,

وی افزود: دوری از تجملات،پرهیز از اسراف، استفاده از تولیدات داخلی و توجه به محصولات بومی از مهمترین راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی توسط بانوان است.

,

بانوی کار آفرین بیجاری در ادامه بیان داشت: سال گذشته با خریداری پیازچه زغفران موفق به کشت و برداشت این محصول در مدرسه محل تحصیل خود در روستای چشمه کوره از توابع بیجار شدم.

,

مطهرنیا تصریح کرد: هدف از این کارم آشنایی دانش آموزان با روش های عملی و کار کردن در کنار تحصیل بود.

,

وی خواستار توجه بیشتر مسئولان نسبت به ایجاد کارگاه های کوچک زود بازده جهت تحقق اقتصاد مقاومتی شد.

,

این بانوی موفق بیجاری در ادامه در خصوص فعالیت های اقتصادی خود گفت: بیکاری یکی از اصلی ترین مشکلات جوانان شهرستان بیجار است در همین راستا قصد راه اندازی کارگاه جوراب بافی را داشتم که به دلیل موانع و مشکلات به ویژه موانع بانکی موفق به اخذ تسهیلات مناسب جهت راه اندازی این کارگاه نشدم.

,

مطهرنیا تصریح کرد: فرش بیجار یکی از هنرهای قدیمی دیار بیجار گروس است که در حال حاضر رو به فراموشی است.

,

وی گفت: احیای مجدد صنعت فرش بافی مهمترین راهکار جهت ایجاد اشتغال برای بانوان جویای کار است.

,

لازم به ذکر است ثریا مطهرنیا معلم فداکار بیجاری و بانوی موفق دیار گروس است که به همت والای خود و با توکل بر خدا و همت برخی افراد خیر بیجار موفق به راه اندازی موسسه خیریه مهر آفرین گروس شده است.

,

پیگیری اقدامات پزشکی برای افراد نیازمند،تحت پوشش قرار دادن تعداد کثیری از دانش آموزان بی بضاعت و بیمار و خانواده های مستمند از مهمترین اهداف این بانوی فداکار در موسسه خیریه مهر آفرین گروس است.

,


انتهای پیام/م

,
]
بانوی موفق بیجاری بعنوان نماینده بانوان استان کردستان،تندیس و لوح تقدیر کنفرانس نقش بانوان در اقتصاد مقاومتی و افق 1404 را کسب کرد.