بانوی ایجرودی برای 12 نفر شغل ایجاد کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  رقیه برکاتی «بانوی کار آفرین ایجرودی» درگفت و گو با ایجرود خبر، با بیان اینکه پرورش شتر مرغ را به صورت خانوادگی راه اندازی کرده اند، اظهار کرد: با پرورش شتر مرغ برای دو نفرشغل ایجاد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ , درگفت و گو با ایجرود خبر،,

 

,

, ,

 

,

وی با اشاره به اینکه محور اصلی اقتصاد مقاومتی بهره وری است، افزود: مغازه نانوایی که در روستا سفید کمر راه اندازی کرده ام  و نان اهالی را تامین می کند را سه بانو می چرخاند که با راه اندازی نانوایی در روستا برای سه نفراشتغال ایجاد شده است.

,

, ,

برکاتی با بیان اینکه با 15 میلیون تومان سرمایه اولیه به پرورش قارچ مشغول شده ام که با پرورش قارچ برای 7 نفر اشتغال ایجاد شده است، ادامه داد: درست است که برخی از مشکلات می تواند برای رسیدن جوانان به اهداف آن ها سدی بشمار آید اما جوانان ایرانی ثابت کرده اند در هر برهه از زمان و در سخت ترین شرایط بهترین قفل شکن مشکلات بوده اند.

,

 

,

, ,

کار آفرین ایجرودی با اشاره به اینکه اگر جوانان بدون تلاش منتظرحمایت باشند هرگز موفق نمی شوند، تصریح کرد:تا بحال از کارم نا امید نشده ام و تصمیم دارم کارم را گسترش دهم.

,

وی با بیان اینکه خانواده موثرترین و اصلی ترین مشوق جوان برای شروع کار و استقلال مالی او می باشد، بیان کرد: مسئولین نیز با حمایت جوانان در کنار خانواده ها به تحقق اقتصاد مقاومتی و برای نقش بر آب شدن نقشه شوم دشمنان کمک اعظیمی هستند.

,

کارآفرین ایجرودی با اشاره به اینکه هر کاری توام با سختی و مشکلات است، تصریح کرد: گاهی شخص برای شروع کار یا توسعه آن بامشکلات مالی و کمبود سرمایه  روبرومی شود وگاهی ناامیدی در آن کار موجب دلسردی وی از ادامه راه شده و انسان دیگر تمایلی برای انجام آن کار را ندارد اما با همه این مسائل هرگزاز کارم نا امید نمی شوم.

,

برکاتی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی در واقع ایجاد فرصت شغلی است، گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری(مدظله) بر تولید داخل تاکید دارند با راه اندازی تولید داخل و حمایت از تولید داخل توسط مردم و مسئولین تحقق اقتصاد غنی کشور و عاری از وابستگی دور از دسترس نیست.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
بانوی کار آفرین ایجرودی توانست با اراده فولادین برای 10 نفر اشغال ایجاد کند، گفت: تنها با کار مضاعف،تلاش و برنامه ریزی دقیق اقتصاد مقاومتی تحقق می یابد.