نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم 24 خردادماه افتتاح می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم امسال در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این دوره از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «به سوی فهم قرآن کریم» آغاز به کار می‌کند و قرار است علاوه بر ایجاد بخشی با همین عنوان، سایر بخش‌های نمایشگاه نیز با محوریت این شعار فعالیت کنند.

,

با توجه به اینکه امسال برای نخستین‌بار پس از تغییر دولت قرار است نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شود، انتظار می‌رود این نمایشگاه با تغییراتی در محتوا و برنامه‌ریزی نسبت به سال‌های گذشته برپا شود بر همین اساس شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از هفته‌های گذشته اقدام به برنامه‌ریزی برای برپایی هر چه بهتر نمایشگاه کرده است.

,

سال گذشته نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در باغ موزه دفاع مقدس و باغ کتاب برگزار شد که دوری بخش‌ها نارضایتی بسیاری از بازدیدکنندگان را به همراه داشت بر همین اساس مسئولان نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم امسال سعی در تجمیع بخش‌ها و رفع نواقص سال گذشته را دارند.

,

یکی از محتمل‌ترین گزینه‌ها برای برگزاری نمایشگاه قرآن، شهر آفتاب بود که پس از ارزیابی، مصلای امام خمینی(ره) میزبان نمایشگاه قرآن شد تا شاهد جلب رضایت مردم و تشویق آن‌ها به حضور پرشور در نمایشگاه باشیم.

,

نمایشگاه بیست‌وچهارم قرآن کریم امسال در بخش‌ها و کمیته‌های مختلفی همچون مکتوب، کودک و نوجوان، عفاف و حجاب،‌ تشریفات، بین‌الملل، روابط عمومی و ارتباطات، نهادها و مؤسسات مردمی، نهادها و مؤسسات دولتی و همچنین محافل و مراسم برگزار می‌شود.

,

نمایشگاه بین‌المللی قرآن امسال از 24 خردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه کار خود را آغاز می‌کند و از ساعت 18 تا 23:30 در مصلای امام خمینی(ره) میزبان مردم قرآن‌دوست کشورمان است. این نمایشگاه تا 8 تیرماه به همت معاونت قرآن و عترت ارشاد دایر است.

,

منبع: فارس

]
بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم 24 خردادماه با شعار «به سوی فهم قرآن کریم» در مصلای امام خمینی(ره) آغاز به کار می‌کند.