آقای استاندار بفرمایید؛ این هم دست گل دیگری از اصلاح‌طلبان اردکان!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا پس از درج مطلبی با عنوان گشتی در فرمانداری در سایت اردکان گویا، که بازتابهای بسیار زیادی داشت و از همه بهتر دوستان فرمانداری می‌دانند که این مطلب چگونه تاثیر گذاشته، برخی‌ها به فرا افکنی رو آورده و از جمله نزدیکان تابش فضای به وجود آمده و تغییر فرماندار را گناهی بزرگ می‌دانند که فقط یک مقصر دارد و آن هم استاندار اردکانی است این فرار به جلو برای این است که اصلاح‌طلبان بتوانند روی فرماندار جدید مانور بدهند و از طرف دیگر می‌خواهند تابش را تبرئه کنند و تقصیر او و اصلاح‌طلبان طرفدارش را پنهان کنند و بتوانند از این آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اردکان گویا,

اما جالب است مردم اردکان و جناب آقای استاندار محترم و آقای فتاحی حراست استانداری بدانند که شهر اردکان با چه کسانی روبرو هستند.

,

اینها از یک طرف لاف مقیمی مقیمی سر می‌دهند و او را منجی اردکان و اصلاح‌طلبان اردکان می‌دانند و از طرف دیگر در منزل آقای ... دور هم جمع می‌شوند( چند شب پیش) و ابتدا فرماندارِ فرماندار به امام جمعه زنگ زده و گوشی خود را روی بلندگو قرار داده و از امام جمعه درخواست می‌نماید که پا در میانی کند و جلوی رفتن اسماعیلی را بگیرد و نفر بعدی که همانجا نشسته بوده است حدود بیست دقیقه بعد از همان جا دوباره به امام جمعه زنگ می‌زند و تکرار همان حرفهای فرماندارِ فرماندار و دوباره چند لحظه بعد نفر بعد و این یک طرف قضیه از طرف دیگر در عرض یک روز به حدود 500 نفر از جانبازان و ایثارگران و ... گرفته و به ایشان زنگ می‌زنند که شما به امام جمعه و استاندار و ... زنگ بزنید و فشار بیاورید که اسماعیلی باشد و مقیمی اگر بیاید همه را قلع و قمع می‌نماید و ...

,

جناب آقای فتاحی حراست محترم استاندار مستندِ این حرکت شیطنت آمیز این گروه به امام جمعه محترم گزارش شده است و به حراست فرمانداری هم اطلاع رسانی خواهد شد لطف کنید به حرف این نویسنده که از جمله یک بار در موضوعی با شما دیدار داشتم گوش کنید تا منافع کشور، نظام و شهرستان حفظ شود و آن این‌که تا زمان آمدن آقای مقیمی یکی از پرسنل رسمی فرمانداری که قبلاً سابقه کار مدیریتی داشته مسئولیت سرپرستی فرمانداری را برعهده بگیرد و شروع کند به ایجاد تغییرات لازم از جمله روشن شدن تکلیف نیروهای قراردادی و سفارشی، اجاره‌ای و... و بازگرداندن پرسنل رسمی به جایگاه و شأن خود تا زمانی که آقای مقیمی یا هر فرد دیگری سکان فرمانداری را در دست گرفت از دست این باند نااهل و خدعه گر که برای منافع باندی و حزبی خود اردکان را ویرانه کرده‌اند نجات یابد.

,

هرچند بعید است استاندار محترم شجاعت لازم در خصوص حل مشکل شهر خود را داشته باشد اما آنچه باید گفته شود گفتیم امیدوارم مجبور نشویم این موضوع را ادامه دهیم و از جمله وارد موضوع گفتگوی آقای استاندار با آقایان روستایی و حسینی‌پور شویم و دلایلی که این عزیزان حاضر نشدند به قول خودشان این خرابه را تحویل بگیرند باز کنیم.

,

خوانندگان محترم قضاوت خواهند کرد که ظاهر و باطن چه کسانی فرق دارد که از یک طرف مقیمی مقیمی می‌کنند از آن طرف با ایجاد جوی آلوده و هوچی‌گری هنوز خبری نشده ایشان را دور می‌زنند.

,

اینها همه نتیجه و میوه مدیریت آقای تابش بر مردم اردکان است.

,

انتهای پیام/ م

]
پس از درج مطلبی با عنوان گشتی در فرمانداری که بازتابهای بسیاری داشت، برخی‌ها به فرا افکنی رو آورده و از جمله نزدیکان تابش فضای به وجود آمده و تغییر فرماندار را گناهی بزرگ می‌دانند که فقط یک مقصر دارد و آن هم استاندار اردکانی تبار است.