معاملات مسکن در بندرعباس وضعیت چندان خوبی ندارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز ، استان هرمزگان از دیر باز محل نخستین اجتماع‌ها، گهواره فرهنگی کهن و مرکز آبادی بوده است، دریایی زیبا و نعمت هایی که خداوند آن را نصیب هرمزگان کرده موجب شده این استان به قطب توریستی در جنوب کشور تبدیل شود و هر چهار فصل آن پذیرای گردشگران از اقصی نقاط کشور و جهان باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز ,

 

,

بازارهای تجاری استان هرمزگان که مملو از کالاهای خارجی با قیمت‌های ارزان و مناسب بوده جاذبه دیگری برای گردشگرانی است که روزهای تعطیل به‌ویژه ایام نوروز به این منطقه از سرزمین پهناور ایران سفر می‌کنند. در چند سال اخیر به علت رشد شتابان تجارت در استان هرمزگان بیشترین آمار گردشگران کشور را این بنادر به خود اختصاص داده‌اند.

,

 

,

یکی از مشاورین املاک شهرستان بندرعباس در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: با توجه به گرانی مصالح ساختمانی از قبیل سیمان، گچ، قیمت ساخمان ها؛ خرید و فروش، رهن، اجاره گران شده و مردم را با مشکلات زیادی رو به رو کرده است.

, هرمز ,

 

,

وی افزود:مناطق بالاشهر معاملات مسکن نسبت به پایین شهر گرانتر است چون این مناطق ساختمان ها نوساز هستند از این رو قشر خاصی را به خود اختصاص می دهد اما در حال حاضر معاملات مسکن وضعیت خوبی ندارد.

,

 

,

این مشاور املاک بیان  کرد : در مناطق پایین شهر بندرعباس به دلیل اینکه قدمت خانه ها زیاد و بیشتر فرسوده می باشند معاملات مسکن در آن منطقه به خوبی صورت می گیرد و وضعیت بهتری نسبت به بالاشهر دارند.

,

 

,

یکی دیگر از مشاورین املاک در گفتگو با خبرنگار هرمز فصل پاییز را فصل مشتری دانست و گفت: فصل پاییز با توجه به بازگشایی مدارس و پایان سفرهای تابستانی افراد بیشتری به مشاورین املاک مراجعه می کنند و به دنبال خانه ی مناسب می باشند.

, هرمز,

 

,

وی خاطرنشان کرد: مردم هنگامی که برای خرید خانه مراجعه می کنند از موقعیت خانه، سال ساخت و امکانات خانه می پرسند و با توجه به تصمیم گیری اقدام به خرید، رهن  اجاره می کنند.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
وضعیت معاملات مسکن نسبت به گذشته رو به رکود می باشد و حال وضعیت چندان خوبی ندارد.