طرح ضیافت الهی و نشاط معنوی در ۷ امامزاده رودان برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودان نیوز؛ حجت الاسلام رنجبر مدیر اوقاف و امور خیریه رودان در گفتگو با خبرنگار رودان نیوز، اظهار کرد: طرح ضیافت الهی و نشاط معنوی در جوار ۷ بقعه متبرکه شهرستان رودان برگزار می شود، و برنامه هایی شامل جزء خوانی و کلاس های تفسیر قرآن کریم، برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی، پاسخگویی به مسائل شرعی و برگزاری مراسم شب های قدر می باشد، و همچنین هر شب در طول ماه مبار رمضان سفره افطاری در امامزاده شاه قطب الدین حیدر(ع) و سیدسلطان محمد(ع) برپا می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودان نیوز,

 

,

وی افزود: با توجه به مقارن شدن ماه ضیافت الهی با فصل تابستان و تعطیلات دانش آموزان، بقاع متبرکه شهر رودان در این ایام با اجرای برنامه هایی در قالب طرح نشاط معنوی، میزبان اقشار مختلف جامعه هستند.

,

 

,

حجت‌الاسلام رنجبر با بیان اینکه اداره اوقاف و امور خیریه به عنوان یکی از نهادهای متولی فعالیت ها و مسابقات قرآنی در شهرستان به شمار می رود، ادامه داد: دعوت از قاریان برجسته ایرانی و مصری برای حضور در محافل قرآنی را در ماه مبارک رمضان در دستور کار خود قرار داده است.

,

 

,

مدیر اوقاف و امور خیریه رودان اضافه کرد: برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان بین اللملی از جمله برنامه های اداره اوقاف و امور خیریه است که همزمان با ماه مبارک رمضان در مساجد و بقاع متبرکه این شهرستان برگزار می‌شود.

,

وی در ادامه گفت: محفل انس با قرآن کریم نیز با حضور قاری بین‌المللی علی محمد شمیث از کشور مصر، در روز هیجدهم ماه مبارک رمضان در روستای برنطین برگزار می گردد، و همچنین با حضور قاری داخلی حمیدرضا احمدی وفا در مسجد جامع، محفل انس با قرآن کریم برگزار می شود.

,


حجت‌الاسلام رنجبر در پایان خاطرنشان کرد: جلسات ترتیل‌خوانی، جزءخوانی و تفسیر قرآن نیز در روزهای ماه مبارک رمضان به حضور روحانیون مستقر و اعزامی برگزار می شود و همچنین ازحجت الاسلام عبادی استاد حوزه و دانشگاه و حجت الاسلام هاشمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان در شهرستان دعوت می شود.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
مدیر اوقاف و امور خیریه رودان گفت:طرح ضیافت الهی و نشاط معنوی در جوار ۷ بقعه متبرکه شهرستان رودان، با برنامه هایی شامل جزء خوانی و کلاس های تفسیر قرآن کریم برگزار می شود.