ریاست منطقه آزاد کیش را به من دادند تا از شورای شهر کنار بروم
[

محسن پیر هادی منتخب شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا، در خصوص پیشنهاد و صحبتهای که دولت یازدهم برای قبول ریاست منطقه آزاد کیش اظهار داشت:چند روز قبل از طرف دولتی ها به من پیشنهاد کار در بخش دولتی را دادند و از من خواستند که از شورای شهر تهران استعفا بدهم و به دولت بیایم .

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

 

,

وی افزود: من با این پیشنهاد مخالفت کردم و قصد خدمت در شورای شهر را دارم و ما رای مردم را داریم باید به رای مردم احترام بگذاریم.

,

 

,

این منتخب مردم تهران با انتقاد از انتشار این خبر از سوی برخی رسانه‌های اصلاح طلب، گفت: انتشار این خبر از طرف این رسانه‌ها کار صحیحی نبود و خلاف اخلاق و شئونات است، همچنین این خبرسازی ها نشان دهنده این است که متاسفانه برخی به دنبال سیاسی کاری در شورا هستند که این مسئله صحیح نیست.

,

 

,

وی در پاسخ به احتمال ابقای قالیباف در شهرداری تهران گفت: برای انتخاب شهردار تهران همه اعضای31نفره منتخب شورای شهر تهران با توجه به شاخص های تعیین شده سنجیده می شوند و آقای قالیباف هم مانند بقیه با این شاخص ها سنجیده می شود.

,

 

,

وی در خصوص جلسه بعدی شورای شهر گفت: جلسه بعدی شورای شهر روز شنبه برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
محسن پیر هادی منتخب شورای شهر تهران گفت: چند روز قبل از طرف دولتی‌ها به من پیشنهاد کار در بخش دولتی را دادند و از من خواستند که از شورای شهر تهران استعفا بدهم و به دولت بیایم.