حضور محمد نوری زاد در سیستان وحدت منطقه را خدشه دار می کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی عبدالله حسن زهی به خبرنگار پایگاه خبری اوشیدا گفت: با توجه به ارتباط محمد نوری زاد با اجانب و شبکه های بیگانه حضور وی در منطقه نه تنها به صلاح مردم نیست بلکه آسیب شدیدی به وحدت و اتحاد مردم می رساند که در این راستا هوشیاری مردم و مسولان ضروری می باشد.

وی با عنوان اینکه هویت نوری زاد برای همگان آشناست افزود: با توجه به عملکرد قبلی نوری زاد و ایجاد شایعات و دروغ پراکنی علیه نظام و مصاحبه های وی باید از ورود وی به سیستان جلوگیری به عمل می آمد چرا که این افراد تنها به دنبال ایجاد تفرقه می باشند.

حسن زهی خاطر نشان کرد: تاریخچه زندگی نوری زاد و ارتباط آن با سران فتنه و حمایت همه جانبه از سوی آنان نشان از اعزام وی به منطقه سیستان از سوی فتنه گران دارد تا حضور خود را در همه جا نمایان کنند.

وی بیان داشت: تمامی مردم سیستان با توجه به طرز فکر نوری زاد و عوامل وابسته به وی موظف به دوری از چنین افرادی هستند چرا که این افراد به شدت برای امنیت فکری مردم و منطقه خطرناک هستند.

وی تاکید کرد: امروزه دنیای اسلام به شدت نیازمند وحدت و همدلی است بنابراین حضور افرادی از قبیل نوری زاد در منطقه به هیچ عنوان قابل اغماض و چشم پوشی نیست چرا که وجود وی آرامش منطقه را برهم می زند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
امام جمعه اهل سنت شهرستان هامون اظهار داشت: حضور عوامل فتنه از قبیل محمد نوری زاد در سیستان، به وحدت منطقه آسیب بزرگی می رساند.