هواپیماهای سعودی مواضع مزدوران خودشان را بمباران کردند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایرنا، شبکه خبری المسیره این منابع افزودند: هواپیماهای عربستانی صبح جمعه به اشتباه در چندین نوبت کاروان مزدوران عربستانی از جمله فرماندهان حزب اصلاح در منطقه سدباء را بمباران کردند که بر اثر آن دهها تن کشته و زخمی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


این منابع افزودند: حمله های هوایی عربستان به اشتباه چهار خودروی حامل مزدوران عربستانی را هدف قرار داد به طوری که این امر مانع پیشروی مزدوران از سمت مجمع المتون شده و دهها کشته وزخمی در صفوف آنها به جا گذاشت. 

عربستان با ائتلاف برخی کشورهای عربی منطقه و با همراهی آمریکا از ششم فروردین پارسال (1394) حملات گسترده ای را به یمن آغاز کرده است تا «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابی های یمنی که امنیت شهرهای این کشور را تأمین می کنند، جلوگیری کند. 

بر اثر این حملات، تاکنون هزاران یمنی از جمله صدها زن و کودک، شهید یا زخمی و ده ها هزار نفر نیز آواره شده اند و به تأسیسات زیربنایی، خدماتی و درمانی این کشور آسیب های جدی وارد شده است.

,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/ت

,

 

]
منابع محلی در استان الجوف یمن اعلام کردند هواپیماهای عربستان صبح امروز جمعه به اشتباه مواضع مزدوران خودشان را در این استان بمباران کردند.