گارگاه داستانی خوانی اهل بیت(ع) در روستای روتان سیریک راه اندازی شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میثم رئیسی مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری موعود روستای روتان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار آذینی اظهار کرد: این طرح توسط مربیان قرآن و فعالین فرهنگی روستای روتان در قالب طرح آسمانی ها درحال برگزاری است و در فضای مجازی نیز داستان ها وحکمت ها و سیره زندگی اهل بیت توسط هسته پژوهش کانون در حال انتشار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذینی ,

 

,

وی افزود:بسیاری از جنبه های زندگی ائمه اطهار علیهم السلام و پیامبران با سخنرانی و متون بسیار سنگین قابل درک و فهم برای نسل جوان ،نوجوان و کودک نیست و باید با شرایط سنین مخاطبین برنامه داشته باشیم که بر این مبنا اقدام به بیان داستان ها وحکمت های زندگی ائمه و پیامبران بزرگ الهی شده است.

,

 

,

 رئیسی بیان کرد: براساس سیاست کلی کانون های فرهنگی وهنری و غافل ماندن از بخش هنری تصمیم گرفته ایم که رشته های هنری را برای مخاطبین خود اجرا و عملیاتی کنیم.

,

 

,

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری موعود(عج) یادآور شد: با برنامه ریزی های صورت گرفته با روحانی مستقر در ماه مبارک رمضان در روستا نیز در طول ماه مبارک رمضان تاکید زیادی بر داستان ها و حکمت ها و سیره زندگی اهل بیت علیه السلام در راستای گسترش فرهنگ علوی و فاطمی شده است.

,

 

,

وی با بیان اینکه اینکه کار داستان خوانی با میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام آغاز شده است اظهار کرد: این طرح در طول سال و برای همه ی مناسبت های مذهبی اجرا خواهد شد تا کودکان ونوجوانان الگوهای عملی زندگی بزرگان واولیای الهی را درک کنند و در زندگی خود از آن بهره و استفاده لازم برده باشند.

,

 

,

 کانون فرهنگی وهنری موعود مسجد صاحب الزمان (عج) روستای روتان در شهرستان سیریک با برگزاری برنامه های مختلف قرآنی و فرهنگی در سطح کشوری به کانون معین ومرکزی سیریک تبدیل شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری موعود روستای روتان گفت: در راستای تدوین و تعمیق باورهای دینی و گسترش سیره اهل بیت کارگاه داستان خوانی در کانون فرهنگی هنری موعود روتان سیریک آغاز به کار کرد.