پیش بینی برداشت 500 تن انگور یاقوتی از باغات سیروان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "حجت اله بخشوده"، مدیر جهاد کشاورزی سیروان در گفتگو با خبرنگار سیروان نوین اظهار کرد: برداشت انگور از باغات شهرستان سیروان چند روزی است که آغازشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیروان نوین,

 

,

وی افزود: 120 هکتار از باغات این شهرستان به کشت انگور یاقوتی اختصاص یافته است که پیش بینی می‌شود از این سطح حدود 500 تن انگور یاقوتی  برداشت شود.

,

 

,

مدیر جهاد کشاورزی سیروان گفت: این میزان انگور تولیدی در شهرستان سیروان علاوه بر تامین نیاز داخلی استان ایلام به استان های همجوار نیز صادر می شود.

,

 

,

این مسئول بیان کرد: برداشت انگور در این شهرستان برای 240 نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد کرده است و بسیاری از جوانان بیکار مشغول به کار شده‌اند.

,

 

,

بخشوده تاکید کرد: جهادکشاورزی برای آموزش و کمک به کشاورزان اقدام به برگزاری کلاس های ترویجی و همچنین آموزش صحیح مبارزه با آفات و امراض و بیماری های انگور کرده تا بتوانند در انجام فعالیت‌های کشاورزی خود موفق‌تر باشند و محصول بهتر و مرغوب تری را برداشت کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
مدیر جهاد کشاورزی سیروان گفت: برداشت انگور از باغات شهرستان سیروان آغاز شده و پیش بینی می شود حدود 500 تن انگور یاقوتی در این شهرستان برداشت شود.