فرزند شهید دادمان دارفانی را وداع گفت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی دادمان فرزند شهید رحمان دادمان وزیر راه و ترابری دولت هفتم، صبح امروز (7 تیر ماه) پس از تحمل چند ماه رنج و درد ناشی از بیماری سرطان دعوت حق را لبیک گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

گفته می‌شود که  علی دادمان سال گذشته در یکی از سفرهای خارجی مورد حمله بیوتروریسم قرار گرفته که آن حمله سبب بروز سرطان وخیم شد.

,

چندی پیش محمدمهدی همت فرزند برومند سردار شهید حاج ابراهیم همت در یادداشتی به شرح وضعیت علی دادمان فرزند شهید دادمان و بیماری سرطان وی پرداخت و نوشت:

,

دوستان زیادی جویای حال و احوالات برادر بزرگمان علی آقای دادمان بودند. با کسب اجازه از خانواده ایشان به شرح مختصری می‌پردازم.

,

علی جان در این چند ماه مرد و مردانه ایستاد و با وجود درد زیادی که قابل تصور نیست و دیگر هیچ مخدری جوابگو نبود با سرطان جنگید.

,

سرطان ایشان جزو گونه‌های نادر بود که سرعتی بالاتر از تصور داشت.

,

روز چهارشنبه به‌خاطر درد شدید در ناحیه شکم و اختلال تنفسی برادرمان را به بیمارستان آوردیم و دکترها اذعان داشتند که اگر عمل نگردد تا شب دوام نمی‌آورد.

,

بخشی از آنچه می‌دانستیم و آنچه بعد از عمل روشن شد به‌شرح زیر است:

,

غده ایجادشده در روده موجب انسداد روده گردیده که بخشی از روده را سیاه کرده که دکترها مجبور شدند بخشی از آن را بریده و روده را از چرخه خارج کنند.

,

محتویات‌ روده به داخل شکم ریخته بود که ایجاد عفونت کرده و عفونت وارد خون شده و از طرفی گاز ایجادشده در شکم، ریه را نیز درگیر کرده که در حال حاضر تنفس ایشان با دستگاه انجام می‌گردد.

,

سلول‌های سرطانی روده و معده و کبد و لگن و کلیه را به اشغال خود در آوردند که به‌خاطر جراحات و عمل جراحی‌ و وضعیت موجود امکان‌ شیمی‌درمانی دیگر وجود ندارد.

,

انتهای پیام/بخ

]
علی دادمان فرزند شهید رحمان دادمان، صبح امروز بر اثر بیماری سرطان که گفته می‌شود در پی حمله بیوتروریستی در خارج بوده، دار فانی را وداع گفت و به پدرش پیوست.