رونمایی از «ساحل امن» در جشنواره فیلم فجر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فیلمبرداری فیلم سینمایی «ساحل امن»پس از هفتاد روز فیلمبرداری در لوکیشن‌های دریایی (جزایر لارک، هرمز، قشم، تنگه هرمز، سواحل بندر عباس و اطراف میناب) به اتمام رسید، توسط کارگردان و یک گروه از متخصصین جلوه‎های ویژه رایانه‌ای در حال طی کردن مراحل تدوین و انجام امور فنی می‌باشد.

,

فیلم سینمایی ساحل امن روایت یک باند تروریستی و جاسوسی است با حمایت ناوهای بیگانه قصد ورود به کشور و به هم ریختن امنیت ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری را دارند.

,

,

, ,

تدوین فیلم تقریبا دو ماه به طول انجامیده و همزمان با صداگذاری توسط آرش اسحاقی و آزادروش مراحل فنی از قبیل تصحیح رنگ، جلوه های ویژه رایانه ای و DCP کار برای تحویل به دفتر جشنواره فیلم فجر نیز انجام خواهد شد.

,

بنابراین گزارش، فیلم «ساحل امن» سومین فیلم بلند سینمایی کرامت پورشهسواری بعد از فیلم‌های سینمایی عشق فقط یک کلام، و شاید یک معجزه  است. او کارگردانی سریال‌های سیگنال وارونه، مجموعه هشدارهای پلیس، تله فیلم‌های پدری به رنگ خورشید، آب و آینه ، پرونده ناتمام، دل آشوب، فریاد درون و موج منفی را برای شبکه اول سیما نویسندگی و کارگردانی کرده است.

,

 

,

منبع: فارس

]
فیلم سینمایی «ساحل امن» جدیدترین ساخته کرامت پورشهسواری با موضوع ورود باند تروریستی و جاسوسی به کشور آخرین مراحل فنی را پشت سرمی‌گذارد.