واکنش وزیر کار در خصوص لابی های حسین فریدون!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با رد هرگونه اعمال نظر و فشار در انتصاب و یا عزل مدیرعامل بانک رفاه گفت: انتصاب مدیران عامل بانکها دارای رویه و ضوابط خاصی است که با نظارت دستگاههای ناظر اعمال و اجرا می شود و انتصاب مدیرعامل بانک رفاه نیز براساس همین رویه صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

به دنبال اظهارات ناصر سراج رییس سازمان بازرسی کل کشور درخصوص اعمال فشار در انتصاب مدیرعامل بانک رفاه و ارتباط آن با یکی از نزدیکان رییس جمهوری، علی ربیعی روز سه شنبه تاکید کرد که اساسا انتصاب یا عزل مدیران عامل بانکها دارای رویه و ضوابط خاصی است که با نظارت دستگاههای ناظر اعمال و اجرا می شود.

,

 

,

روز گذشته رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفته بود:«مدیرعامل بانک رفاه زمانی که مدیرعامل بانک ملی بود پرونده سنگینی داشت و همان زمان یکی از نزدیکان رئیس‌جمهور اصرار کرد که ایشان رئیس بانک رفاه شود در حالی که بنده مخالفت کردم.» ( نقش برادر رئیس‌جمهور در موضوع حقوق‌نجومی)

, نقش برادر رئیس‌جمهور در موضوع حقوق‌نجومی, نقش برادر رئیس‌جمهور در موضوع حقوق‌نجومی,


ربیعی با اعلام اینکه انتصاب مدیرعامل بانک رفاه نیز با همین رویه صورت گرفته است، افزود: مجمع بانکها مدیرعامل را انتخاب و پس از استعلام از مراجع متعدد برای تایید صلاحیت عمومی و حرفه ای این انتصاب صورت می گیرد که درمورد انتصاب مدیرعامل بانک رفاه نیز این روند طی شده است.

,
,


به نوشته ایرنا، وزیر رفاه درمورد اظهارات مطرح شده مبنی براینکه مدیرعامل بانک رفاه دارای پرونده قضایی در مسوولیت قبلی خود در دولت گذشته بوده است، گفت: تاکنون هیچ حکمی ار مراجع قضایی مبنی بر عدم بکارگیری این فرد صادر و اعلام نشده است.

,
, وزیر رفاه درمورد اظهارات مطرح شده مبنی براینکه مدیرعامل بانک رفاه دارای پرونده قضایی در مسوولیت قبلی خود در دولت گذشته بوده است، گفت: تاکنون هیچ حکمی ار مراجع قضایی مبنی بر عدم بکارگیری این فرد صادر و اعلام نشده است.,


وی اضافه کرد: برکناری مدیرعامل بانک رفاه در چارچوب برخورد دولت با دریافت کنندگان حقوقهای غیرمتعارف صورت گرفته و فارغ از مباحث مطرح شده است.

,
,


ربیعی گفت: محمدعلی سهمانی به عنوان مدیرعامل جدید بانک رفاه فردا (چهارشنبه) معارفه و شروع به کار می کند.

,
,


سهمانی پیش ازاین مدیرعامل بانک توسعه و تعاون بود.

,
,

 

,

منبع: جام نیوز

]
علی ربیعی روز سه شنبه تاکید کرد که اساسا انتصاب یا عزل مدیران عامل بانکها دارای رویه و ضوابط خاصی است که با نظارت دستگاههای ناظر اعمال و اجرا می شود.