القای بی اعتمادی نسبت به روحانی در صدای آمریکا+سند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، همانطور که انتظار می رفت مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی در روز بیست و چهارم خرداد حماسه ای جهانی آفریدند ، این جشن و سرور ملی لبیک مردم این مرز و بوم به ندای رهبر فرزانه انقلاب بود . این حرکت تمام تحلیل ها و پیش بینی های خارجی را نقش بر آب کرد .

,

رسانه های بیگانه تلاش زیادی انجام دادند تا در این انتخابات خلل ایجاد کنند . از حدود یکسال پیش دورخیز عجیبی در این رسانه ها شکل گرفت بطوریکه کوچکترین اتفاقات کشور موضوعی برای جنجال آفرینی آنها بود و هدف آن نیز دلسرد و جدا کردن مردم از نظام بود . هرچه به انتخابات نزدیکتر می شد این فشارها افزایش می یافت و در این میان وضع تحریم های جدید ایالات متحده علیه ایران شرایط را برای آنان مساعد تر نمود . پس از پیام تاریخی رهبر عظیم الشان انقلاب به مناسبت تحویل سال به یکباره اوضاع کشور به گونه ای شد که کار برای این رسانه ها سخت شد .

,

توطئه چینی این بنگاه های خبر پراکنی با آغاز بحث تایید صلاحیت ها و حضور آقایان هاشمی رفسنجانی و اسفندیار رحیم مشایی شدت بیشتری به خود گرفت . اما اوج این تبلیغات سوء پس از اعلام اسامی احراز صلاحیت شده بود . فشار عجیبی که این رسانه ها ایجاد کردند و جنگ روانی تولیدی آنان بعضی از کارشناسان داخلی و عموم کارشناسان مستقل خارجی را به این نتیجه رسانید که مشارکت در این دوره به کمترین حد خود در تاریخ جمهوری اسلامی می رسد . اما هدایت های حکیمانه ی رهبری جامعه را به آرامی و بدونه تنش به سمت مطلوب حرکت می داد .

,

مناظرات انتخاباتی و شور و هیجان مردم جو را طوری عوض کرد که متوجه شدند تلاش هایشان ثمری نداشته فلذا موضع خود را بسمت کاندیدایی چرخاندند که بنظرشان بیشترین شباهت و نزدیکی را به اهداف از پیش تعیین شده ی آنان داشته باشد . در همین حین سیاست القای تقلب در انتخابات را دوباره و بمانند سال 88 کلید زدند . هر چه به انتخابات نزدیک تر می شد تبلیغاتشان به مانند یک جاده دو طرفه که از یک سو عدم حضور مردم در انتخابات و از سوی دیگر القای تقلب گسترده ، شدت می یافت .

,

حضور حماسی مردم پای صندوق های رای نقشه عدم حضور را برهم زد . بلافاصله و از همان روز انتخابات نقشه شوم دوم را در پی گرفتند و قصد ایجاد آشوب را داشتند که با اعلام نتایج انتخابات و تبریک تمام رقبا و مسئولین به رئیس جمهور منتخب این سیاست آنان نیز شکست خورد . تلاش برای کشاندن مردم به خیابان ها با عنوان جشن پیروزی نیز با اقدام به موقع رئیس جمهور منتخب مبنی بر اینکه جشن پیروز نخواهد گرفت ، ناموفق بود . جشن پیروزی تیم ملی نیز نتوانست این بهانه را به دستشان بدهد .

,

اما در تلاش جدید این رسانه ها - که نمونه ی بارز آن را در نظرسنجی سایت شبکه صدای آمریکا می توانیم مشاهده کنیم – القای عدم موفقیت رئیس جمهور منتخب در تمام زمینه ها و عدم احساس رضایت مردم از انتخاب خود را در پیش گرفته اند .

,

, ,

برای مثال در نظرسنجی مذکور برای سوال «رئیس آینده جمهوری اسلامی در چه زمینه هایی می تواند موفق باشد ؟» گزینه های پاسخ به صورت «تغییر اساسی در سیاست و روابط خارجی ایران» ، «سر و سامان دادن به اوضاع اقتصادی کشور» ، «گسترش آزادی های مدنی و فردی» ، «همه موارد بالا» و «هیچکدام» انتخاب شده است که دو گزینه ی آخر بسیار قابل توجه است . جدایی از اینکه شیوه انتخاب سه گزینه ی اول و جمله بندی آن بسیار هدفمند و جهت دار صورت گرفته است ، معمولا این دو گزینه ی آخر در یک نظرسنجی استفاده نمی شود . نسبت 51.9 درصدی رای دهنده گان به گزینه ی هیچکدام دقیقا تایید کننده ی هدف ترتیب دهندگان این نظرسنجی است .

,

این نظرسنجی با هدف القای عدم توانایی رئیس جمهور منتخب درانجام این وظیفه ی خطیر در مخاطب و مهمتر از آن بالا بردن سطح توقع جامعه از دولت جدید در همین ابتدای استقرار آن است . امری که پر واضح است هیچ دولتی در ابتدای شروع به کار توانایی پاسخ گویی به توقعات بالا را ندارد . انصاف مطلب این است که باید صبر کرد و نتیجه تلاش های آقای روحانی و یارانش را دید و در مورد فعالیت های آنها پیش داوری نداشت و طبق راهنمایی حکیمانه رهبری باید همگی رئیس جمهور جدید را رئیس جمهور خود بدانیم و وی را در راه ساخت و آبادانی ایران یاری رسانیم . فلذا ترفند جدید و خطرناک دشمن نیاز به هوشیاری مسئولین و مردم دارد.

,

منبع:قم فردا

,

انتهای پیام/گ

,

 

]
سایت شبکه ضد انقلاب صدای آمریکا در نظرسنجی اخیر خود سوالی هدف دار را به جهت سیاه نمایی و تخریب چهره این روزهای ایران راه انداخته است.