قلعه نویی: بهانه ای ندارم!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ،امیر قلعه نویی درباره وضعیت تراکتورسازی و موفقیت این تیم در نقل و انتقالات اظهار داشت:چند مساله اینجا مهم است.اول اینکه پس از دو سال با تیم اصلی مان وارد بدنسازی شدیم.ما در سال های گذشته همیشه با 7 نفر تمرین می کردیم.در سال های آینده خیلی چیزها برای مردم روشن می شود که چه اتفاقاتی برای امیر قلعه نویی رخ داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد:خوشحالم در این فصل خوب کار کردیم.چند بازیکن با انگیزه دارم و یک مجموعه خوب را درست کردیم.باید از آجرلو و همکاران عزیزش تشکر کنم که در کمترین زمان این تیم را بستیم.هنوز یک ریال پرداختی نداشته ایم و این خیلی خوب است که با این شرایط تیم را جمع کردیم.الان من دیگر نمی توانم بهانه ای بیاورم.تیم بر اساس تفکرات تاکتیکی من بسته شده است.

,

وی درباره دستیار پرتغالی خود و جدایی او از تراکتورسازی بیان داشت:  رودلوف همکار خوبی بود ولی درگیر کلاسهای خودش شد و گفت که بعید می‌داند امسال کمک کند. سپس از مربی در همان سطح استفاده کردیم و ایشان از دید من فقط بدنساز نیست و من ایشان را یک دستیار خوب می دانم و تمرین دهنده است و آشنایی کامل به امور دارد. امروز با ایشان صحبت کردم و به عنوان یک همکار به ما کمک خواهد کرد.

,

سرمربی تراکتورسازی درباره لغو اردوی این تیم در ترکیه گفت: وقتی مطالبی را کنار هم گذاشتم، خود من تصمیم گرفتم که کنسل شود، اول این که لیگ احتمال دارد چند روزی جا به جا شود، خروجی سربازها زمان بر بود و در جام شهدا هم هستیم و باید از برگزار کنندگان آن تشکر هم کنیم. به این دلایل خود من تصمیم گرفتم که اردو را لغو کنیم. 18 و 22 تیر دو بازی در تهران داریم و در جام شهدا هم هستیم همین برای ما خوب است.

,

وی درباره کرار جاسم و حضور او در تراکتورسازی اظهار داشت: جاسم کرار حسنش این است که در زمین کاری را که باید انجام بدهد انجام می دهد و رک و شفاف است، او وقتی دروغ می شوند، به هم می ریزد، امسال قول داده که یک جاسم کرار متفاوت باشد و به من هم قول داده که عالی کار کند .شرط مهمش این است که کسی به او دروغ نگوید.

,

قلعه نویی خاطرنشان کرد:تبریزی ها کرار را دوست دارند و او هم تبریزی ها را دوست دارد. تیم گاهی از مربی انرژی می گیرد و این البته یک رابطه دو طرفه است. خدا را شکر، در یک جلسه تمرین 5 هزار تماشاگر آمدند و امیدوارم در پایان کار شرمنده مردم آذربایجان نباشیم.

,

انتهای پیام/

]
سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: دیگر نمی توانم بهانه ای بیاورم.