سه شرط مهدی رحمتی برای تمدید قرارداد با استقلال
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، سید مهدی رحمتی قصد تمدید قراردادش را دارد، اما در دو صورت؛‌ قرارداد میلیاردی به اضافه پرداخت پول مالیاتش! این رقمی که گلر استقلال به آبی‌ها پیشنهاد داده، باعث شده تا فتح الله زاده نیم‌نگاهی هم به گلرهای دیگر داشته باشد. البته امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال روی این دروازه‌بان نظر دارد و گفته‌ او باید حفظ شود.

,


با این حال، مدیر‌عامل استقلال در روزهای اخیر با یکی از گلرهای معروف لیگ برتر تماس گرفته و با او دقایقی به صورت تلفنی حرف زده است. فتح الله زاده وضعیت این گلر را جویا شده و از او درباره قراردادش پرسیده است.

,
,


رحمتی فصل گذشته عملکرد خوبی در استقلال داشت و در حال حاضر نیز طرفداران علاقه دارند او بماند، ولی با رقمی که این بازیکن پیشنهاد داده، فعلا آبی‌ها دستشان برای بستن قرارداد بسته است. رحمتی تاکید کرده بخشی از این پول‌ را در‌ زمان عقد قرارداد‌ می‌خواهد‌ و همین‌طور مالیاتش را نیز باشگاه باید پرداخت‌‌‌ کند.

,
,


هم‌اکنون دو باشگاه تراکتورسازی و پرسپولیس نیز خواهان به خدمت گرفتن این دروازه‌بان هستند‌ و مذاکراتی را با او انجام داده‌اند. رحمتی نیز به فتح الله زاده پیغام داده‌ قراردادش در این دو باشگاه آماده است و آن‌‌ها حاضرند به او پول خوبی بدهند. البته این‌ها تنها شروط رحمتی نیست.

,
,


شنیده می‌شود او به فتح الله زاده گفته در صورتی‌که یکی از بازیکنان استقلال دوباره در این تیم بماند، جمع آبی‌ها را ترک خواهد‌‌ کرد. همه نیز می‌دانند این بازیکن چه کسی است! فقط لازم است کمی به اتفاقات فصل پیش فکر کنند.

,
,

انتهای پیام/گ

]
گلر استقلال روز گذشته برای دومین بار در دفتر مدیرعامل این باشگاه حاضر شد ولی قرادادش را تمدید نکرد.