24 خرداد مصداق مردم‌سالاری دینی بود / رئیس‌جمهور منتخب از حقوق هسته‌ای ایران دفاع کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، در بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: حضور پرشور ملت شریف ایران در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، چشم جهانیان را به خود خیره کرد. این حضور پرشور، لبیک دیگر ملت ایران به ندای مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و مصداق بارز تحقق شعار «حماسه سیاسی» بود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, شبکه اطلاع رسانی دانا,

در ادامه این بیانیه آمده است: رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی و بوق‌های تبلیغاتی دشمنان، ماه‌ها بود که با بهانه‌های گوناگون می‌کوشیدند تا مردم ایران را از راهی که پیش رو دارند مأیوس سازند و مشارکت عمومی را کم‌رنگ کنند؛ غافل از آنکه حضور حداکثری مردم نشان داد که این ملت سلحشور عهد خود را با امام راحل «رحمة‌ا‌لله‌علیه» و شهیدان فراموش؛ نساخته و با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری در برهه‌های حساس، حضوری پررنگ‌تر خواهند داشت. انتخابات 24 خرداد، همچون انتخابات‌های گذشته مصداق مردم‌سالاری دینی و مشارکت مردم در اداره کشور بود و استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

,

در این بیانیه تصریح شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تبریک به مقام معظم رهبری«مدظله‌العالی» و ملت بزرگوار ایران اسلامی که پیروز اصلی در انتخابات بود، از همه کسانی که در برگزاری پرشور آن تلاش کرده‌اند به‌ویژه شورای محترم نگهبان، وزارت کشور، دیگر نامزد‌های محترم و رسانه‌ ملی که نقش مهمی در خلق این حماسه سیاسی داشت تقدیر و تشکر می‌کند.

,

در این بیانیه تاکید شده است: در پایان با تبریک به رئیس جمهور منتخب جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای دکتر حسن روحانی، عضو محترم مجلس خبرگان رهبری و جامعه روحانیت مبارز تهران، انتظار می‌رود با استفاده از نیروهای ارزشی، ولایی و متدّین، متخصص و کار آمد تمام تلاش خود را برای حفظ ارزش‌های دینی و نشر معارف اهل‌البیت «علیهم‌السلام»، آبادانی کشور و رفع مشکلات اقتصادی انجام داده و توجه ویژه‌ای در راستای احقاق حقوق ملت شریف ایران در عرصه‌های جهانی به ویژه در دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای مصروف سازد و قانون‌مداری را سرلوحه کار خویش قرار دهد.

,

منبع: فارس

,

انتهای پیام/ش

]
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی؛ خلق حماسه سیاسی ملت شریف ایران اسلامی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را ستود.