رئیس شورای شهر گرگان "لمپن‎های تلگرام" را با جامعه خبری اشتباه نگیرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ در جلسه اخیر شورای شهر گرگان که شنبه در صحن علنی شورا بنا به دلایلی برگزار نگردید، زهرا نورا رئیس شورای شهر گرگان برای دقایقی سخنرانی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

نورا البته در میان کلام خود به موضوعی اشاره کرد که : احدی از پیمانکاران رسانه‌ای با دست‌های پشت پرده ، در تخریب شورا همت گمارده‌اند .

,

این موضوع باعث شد تا تحلیل های مختلفی پیرامون شخصیت این فرد یا افراد و اینکه با چه هدفی اینکارها را می کنند و چرا جلوی این لجن پراکنی های تلگرامی را مجموعه های متولی نمی گیرند ، شده است .

,

اما در این فرصت می خواهیم نقدی به سخنان خانم نورا رئیس شورای شهر گرگان داشته باشیم که چرا نسنجیده جامعه خبری و اطلاع رسانی استان گلستان که جزو اقشار زحمتکش و فهیم استان گلستان می باشند را با لمپن های سیاسی و تلگرامی اشتباه می گیرد .

,

اینکه خانم نورا با بکار بردن واژه پیمانکار رسانه ای از واژه مقدس "رسانه" استفاده کرد ، بایستی تمایز قائل شود با کسانی که اصلا نام و نشانی در جامعه خبرنگاران استان ندارند و در خانه مطبوعات استان نیز عضو نبوده و در اداره فرهنگ و ارشاد که متولی خبرنگاران است ، چنین نام هایی ثبت نشده است .

,

لذا نباید پسوند رسانه برای اینگونه افراد ذکر می شد ، چون هویت و شناسنامه ای در جامعه خبرنگاران استان نداشته و ندارند و هدفشان از آمدن در این عرصه کاملا سیاسی و با اهداف و نیات خاص است .

,

این قبیل افراد در برخی فرصت ها که بعضی گروه های سیاسی یا اجتماعی مجال رشد و ظهور پیدا می کنند مانند زگیل به بدنه اصلی جامعه هدف می چسبند و در اینجا نیز جامعه خبری استان از این آسیب ها بی بهره نمانده که بنام خبر و اطلاع رسانی ، فضای استان را دستخوش و آلوده برخی مطامع سیاسی و تمایلات ناصواب خود کردند .

,

جالب اینجاست که اینگونه افراد توهمات و آرزوهای خیالی خود را در قالب احساسات توسعه دوستانه خیالبافی می کنند و در فضای تلگرام به خورد مخاطب می دهند ، غافل از اینکه مردم فهیم جامعه ما ، خود بهترین قاضی هستند .

,

امیدواریم مسئولین و مدیران استانی دیگر نیز در سخنان خود مراقبت کنند چرا که در آستانه روز خبرنگار هستیم و در استان گلستان رسانه هایی هستند که تریبون ادارات و نهادها نبوده و در جهت خدمت به مردم و حل مشکلات ، معرفی ظرفیت و توانمندی ها ، مبارزه با فساد و عدالتخواهی و بیان واقعیات ؛ علیرغم فشارهای مختلف به شغل شریف اطلاع رسانی مشغول هستند و قطعا حساب اینها با آنهایی که پیمانکاری می کنند فرق دارد.

,

انتهای پیام /

]
سخنان اخیرا رئیس شورای شهر گرگان در خصوص پیمانکار رسانه ای حامی شهردار گرگان خوب نبود چرا که او نباید لمپنهای تلگرامی را با جامعه اطلاع رسانی استان اشتباه بگیرد .