کوهنوردان بسیجی به قله "علم کوه" صعود می‌کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد الیاسی مدیر ورزش همگانی بسیج در گفتگو با خبرنگار ورزش بسیج گفت: کوهنوردان بسیجی 10 استان کشور روز 31 تیرماه به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم استان مازندران در خان طومان به قله 4هزار و 850 متری علم کوه در استان مازندران صعود می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

الیاسی با اشاره به حضور 60 کوهنورد در این صعود، افزود: کوهنوردان بسیجی شرکت کننده در این صعود از استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، مازندران، گیلان، تهران، البرز، شهرری، قزوین و سمنان هستند و بامداد پنج شنبه 31 تیر از مسیر کلاردشت- حصارچال قله علم کوه را فتح خواهند کرد.

,

وی با بیان اینکه صعود به علم کوه دومین صعود سراسری ورزش بسیج در سال جاری است، اظهار داشت: اردیبهشت ماه در اولین صعود سال 95، کوهنوردان بسیجی به قله سهند صعود کردند.

,

مدیر ورزش همگانی بسیج در ادامه با اشاره به رویکرد جدید سازمان ورزش بسیج در موضوع صعودهای سراسری، تصریح کرد: در سال های گذشته با توجه به مشکلاتی که در رابطه با بعد مسافت برای شرکت کنندگان وجود داشت، پس از بحث و بررسی که در این رابطه، تصمیم گرفته شد که صعودهای سراسری از سال جدید به صورت منطقه ای و در 4 منطقه برگزار شود.

]
کوهنوردان بسیجی 31 تیر ماه به قله علم کوه در استان مازندران صعود می‌کنند.