پایان هفدهمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی مدارس کشور با معرفی برگزیدگان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، مرحله نخست کشوری این دوره از رقابت‌ها با رقابت بیش از یک هزار هنرجو و هنر آموز از سراسر کشور برگزار شده و 186 اثر هنری از 196 هنرجو برای مرحله دوم کشوری آن پذیرفته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مسئول برگزاری این جشنواره با اشاره به اینکه در مجموع 202 اثر به مرحله عملی و دوم هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای کشور در استان سمنان راه یافته است تصریح کرد: 16 اثر از این تعداد نیز متعلق به 13 هنرآموز هنرستان‌های کشور بود که به مرحله نهایی این جشنواره راه یافتند.

,

ولی یوسفیان با اشاره به اینکه مرحله نهایی و کشوری هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای کشور در استان سمنان از سه روز قبل آغاز شده و راه یافتگان به این مرحله باهم رقابت کردند اظهار داشت:  42 شرکت کننده این جشنواره موفق یه کسب رتبه اول کشوری در ای رقابت‌ها شدند.

,

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در هفت رشته گرافیک، نقشه‌کشی معماری، طراحی و دوخت، صنایع دستی، نقاشی، پویانمایی (انیمیشن) و سرامیک  برگزار شده است افزود: شرکت کنندگان در این جشنواره بر اساس چهار کتاب درسی خود در 60 گرایش باهم رقابت کردند.

,

رئیس اداره هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به ارسال هشت هزار و 354 اثر از هنرجویان هنرستان‌های کشور به دبیرخانه این جشنواره در مرحله هنرستانی  وشهرستانی تصریح کرد: 6 هزار و 448 اثر از این تعداد به مرحله استانی راه یافت.

,

به گفته یوسفیان یک هزار و 33 اثر نیز در مرحله نخست کشوری باهم رقابت کردند که از این تعداد 186 اثر از 196 هنرجو و 16 اثر از 13 هنرآموز به مرحله نهایی این جشنواره راه یافت.

,

وی با اشاره به اینکه آیین اختتامیه این جشنواره بیش از 168 نفر از هنرجویان تقدیر شدند عنوان کرد: در مرحله نهایی این جشنواره ملی 42 نفر حائز رتبه اول کشور شده و 46 نفر رتبه دوم را کسب کرده و43 نفر نیز به  رتبه سوم کشور دست یافتند. آثار 37 هنرجوی این جشنواره نیز قابل تقدیر شناخته شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
برگزیدگان هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان‌های کشور در آیین اختتامیه این جشنوراه با حضور معاونان وزارت آموزش و پرورش و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور معرفی و تجلیل شدند.