خبر آتش‌سوزی خوابگاه‌ دانشجویی‌ تکذیب شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید فردین تقی زاده با بیان این مطلب تصریح کرد: این مکان اقامتگاهی دخترانه است، البته تعدادی از دانشجویان نیز مانند سایر مردم از آن استفاده می کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی با تاکید بر اینکه این اقامتگاه هیچ مجوزی از صندوق رفاه دانشجویان و شورای نظارت بر خوابگاه دانشجویی ندارد، خاطرنشان کرد: صندوق رفاه دانشجویان بارها از دانشجویان خواسته است تا از خوابگاه‌های مناسبی که برای آنها در نظر گرفته شده و دارای مجوز است استفاده کنند که در همین راستا ما خوابگاه‌های دانشجویی را در سال گذشته و سال جاری ساماندهی کردیم تا دانشجویان بتوانند در آرامش تحصیل خود را ادامه دهند.

وی در ادامه گفت: سال گذشته دستورالعمل خوابگاه‌های دانشجویی غیر دولتی آماده شد و به تمام استان‌ها ابلاغ کردیم و هم اکنون در همه استان‌ها شورای نظارت و ارزیابی تشکیل شده و تمام خوابگاه‌های دانشجویی غیر دولتی ما موظف شدند که از شورای نظارت و ارزیابی مجوز گیرند و تحت نظارت این شورا فعالیت کنند.

تقی‌زاده تأکید کرد: خوابگاه‌هایی که مجوز نداشته باشند جزو خوابگاه صندوق رفاه دانشجویانی محسوب نمی‌شوند و صندوق رفاه دانشجویان پاسخگوی مشکلات احتمالی نخواهد بود.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم ، وی در پایان گفت: به‌زودی لیست نهایی خوابگاه‌هایی را که از صندوق رفاه دانشجویان و شورای نظارت و ارزیابی مجوز دریافت کردند ، روی سایت قرار داده خواهد شد تا دانشجویان ترم جدید با مشکلی روبرو نشوند.

,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
معاون تسهیلات دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در خصوص خبر آتش‌سوزی در یک خوابگاه دانشجویی گفت: متأسفانه در اخبار آمده بود که یک خوابگاه دانشجویی آتش گرفته است، در صورتی که این مکان اصلا خوابگاه دانشجویی نیست و در تصاویر منتشر شده از این مرکز هم به وضوح مشخص است این مکان اقامتگاه دخترانه "آرامیس" و تحت نظر سازمان گردشگری و اتحادیه مهمان پذیران می باشد.