کمک 80 میلیونی به رفع سوء تغذیه کودکان اردکانی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اردکان گویا، «یدالله مروتی» یکی از رویکردهای حمایتی اصلی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) را ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مددجویان تحت حمایت خواند و افزود: سوء تغذیه کودکان یکی از مشکلاتی است که متاسفانه مددجویان تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر با آن مواجه هستند و کمیته امداد تلاش‌های خوبی در جهت رفع این مشکل داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اردکان گویا,

وی با تأکید بر این موضوع که سوء تغذیه از مواردی است که نیاز به بررسی و مراقبت دارد، اظهار کرد: عدم کنترل سوء تغذیه و حاد شدن آن، عوارض جبران‌‌ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

,

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردکان، عنوان کرد: در همین راستا و با هدف کمک به بهبود تغذیه 69 نفر از کودکان زیر شش سال دارای سوء تغذیه در این شهرستان، اقدامات خوبی به عمل آمده است و در این رابطه طی سه ماهه اول سال جاری بیش از 80 میلیون ریال پرداخت شده است.

,

به گفته‌ی مروتی، این کودکان از طریق مراکز بهداشتی و درمانی شناسایی و به کمیته امداد معرفی و بسته‌های غذایی به آنان اهداء شده است.

,

انتهای پیام/

]
مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان اردکان، گفت: بیش از 80 میلیون ریال در سه ماهه اول سال جاری به منظور کمک به رفع سوء تغذیه کودکان زیر شش سال پرداخت شد.