7مدال رنگارنگ سهم بانوان ملایر در مسابقات قهرمانی ووشو کشور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ملایری‌ها؛ مهدی رضایی با اعلام این خبر اظهار داشت: مسابقات ووشو قهرمانی کشور در استان البرز و به میزبانی کرج برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها,

وی افزود: هفت نفر از ووشوکاران ملایری در قالب تیم اعزامی استان همدان در این رقابت‌ها حضورداشته که با درخشش موفق به کسب هفت مدال رنگارنگ شدند.

,

رضایی با اشاره به مدال‌های کسب‌شده توسط بانوان ملایری در این رقابت‌ها بیان کرد: بانوان ملایری در این مسابقات موفق به کسب دو مدال طلا، دو مدال نقره و سه مدال برنز شدند.

,

وی با اشاره به ورزشکاران طلایی ملایر در مسابقات ووشو قهرمانی کشور بیان کرد:  خانم تینا لطیفی در بخش ساندا(مبارزه) و خانم فاطمه امیری در بخش تالو(اجرای فرم) ورزشکاران طلایی ملایر در این رقابت‌ها بودند.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به سایر نتایج ووشوکاران بانوی ملایر بیان کرد: خانم‌ها حدیث قنبری، نازنین رنجبر مقام دوم و مدال نقره این رقابت‌ها در بخش ساندا را تصاحب کردند.

,

وی افزود: خانم‌ها مبینا هاشمی و فاطمه امیری در بخش ساندا و خانم فاطمه ملکی در بخش تالو در این مسابقات مدال برنز و جایگاه سومی را کسب کردند.

,

انتهای پیام/م

,

 

]
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: بانوان ووشوکار ملایری در مسابقات قهرمانی کشور در قالب تیم ووشو استان همدان موفق به کسب هفت مدال رنگارنگ شدند.