چهلم شهید خلیلی در استان‌ها باشکوه برگزار شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، شهید علی خلیلی روز 25 تیرماه سال 90 در یکی از محلات شرق تهران، در پی امر به معروف و نهی از منکر توسط یک از افراد شرور منطقه از ناحیه شاهرگ گردن دچار جراحت شد و پس از تحمل بیش از دو سال درد و رنج یکشنبه، سوم فروردین‌ماه 93 به شهادت رسید.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

 

,

بر این اساس، غلامرضا حسن‌پور جانشین سازمان بسیج اصناف کشور روز پنجشنبه، 21 فروردین‌ماه، در جلسه مسئولان سازمان‌های بسیج اصناف تأکید کرد: چهلم شهید علی خلیلی در همه استان‌ها در بازار، باشکوه برگزار شود.

,

 

,

جانشین سازمان بسیج اصناف کشور در ادامه سخنانش افزود: مسئولان استانی با تشکیل ستاد کنگره ملی شهدای اصناف و بازار در استان‌ها کار را با قوت شروع کنند.

,

 

,

گفتنی است ستاد کنگره ملی شهدای اصناف و بازار از هفته آخر آذرماه 92 در سازمان بسیج اصناف کشور آغاز به کار کرد و قرار است اجلاسیه نهایی کنگره روز چهارم شهریورماه امسال برگزار شود.

,

 

,

برگزاری نمایشگاه در استان‌ها از 16 طرح ایرانی- اسلامی پوشاک که توسط گروه بادبان 128 بر روی تیشرت چاپ شده است از دیگر محورهایی بود که حسن‌پور بر آن تأکید کرد.

,

 

,

انتهای پیام/خ

]
جانشین سازمان بسیج اصناف کشور ضمن تأکید بر برگزاری باشکوه چهلم شهید خلیلی، شهید ناهی از منکر،از مسئولان استانی خواست که ستاد کنگره را با قوت در استان‌ها شکل دهند.