کشف ۲۸۰ کیلوگرم مواد مخدر از اعضای یک باند در مراغه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  رصدمراغا ، سرهنگ سهراب رحیم زاده  گفت : در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان مراغه قرار گرفت .
وی در ادامه افزود : با اقدامات فنی ، تخصصی و تعقیب گریز ، ماموران موفق شدند در یک عملیات برنامه ریزی شده کامیونت مربوط به سوداگران مرگ را در محور مراغه-هشترود متوقف کنند .
این مقام انتظامی ادامه داد : ماموران در بازرسی از خودرو ، ۲۸۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد .
فرمانده انتظامی مراغه تصریح کرد : قاچاقچیان مواد مخدر مکشوفه را از تهران بارگیری کرده بودند و قصد توزیع این مقدار مواد را در مراغه داشتند که با هوشیاری پلیس مراغه دستگیر شدند .
سرهنگ رحیم زاده در ادامه با اعلام اینکه دو متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده از طریق دادسرا روانه زندان شدند گفت : اعتیاد بلای خنمان سوزی است که در جامعه بیداد می کند و مردم باید با تعامل و همکاری با پلیس ۱۱۰ ، این معضل را ریشه کن کنند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رصدمراغا,
,
,
,
,

انتهای پیام/م

]
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از متلاشی شدن یک باند قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت : از این باند ، ۲۸۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط ماموران این انتظامی کشف شد .