انهدام یک باند توزیع مواد مخدر در شهرستان نیر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با حضور اعضاء در محل سالن اجتماعات فرمانداری نیر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , نیریمیز,

 

,

سرگرد سیدهادی موسوی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نیر در این جلسه از انهدام یک باند توزیع مواد مخدر در نیر خبر داد و گفت: تیر ماه امسال یک باند که اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می کردند دستگیر شدند.

,

 

,

وی افزود: در این خصوص سه نفر دستگیر و حدود 1/1 کیلو گرم تریاک از آنان کشف شد.

,

 

,

سرگرد موسوی در ادامه از افزایش چشمگیر کشفیات مواد مخدر در شهرستان نیر در تیر ماه سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: ذر تیر ماه امسال حدود 1/25 کیلوگرم تریاک، 120 گرم سوخته و شیره تریاک از متخلفان کشف شد و در این راستا 3 نفر توزیعکننده مواد، 6 نگهدارنده و مصرف کننده مواد دستگیر شدند و پنج خودرو نیز توقیف شدند.

,

 

,

احمدی فرماندار نیر همچنین به فعالیت 17 تیم اجتماع محور با 13مربی دوره دیده اشاره کرد و افزود: جامعه روحانیت به عنوان معلمان اخلاق نقش ویژه ای در پیشگیری از اعتیاد دارد.

,

 

,

فرماندار نیر با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر فقط در حیطه وظایف نیروی انتظامی و دستگاه قضایی نیست، افزود: ضروری است تمام نهادها و سازمان ها در تحقق آن احساس مسوولیت داشته باشند.

,

 

,

وی ضرورت آگاه‌سازی جوانان و نوجوانان را از آسیب‌های اعتیاد یادآور شد و خاطرنشان کرد: یکی از روش‌های مقابله با این بلای خانمان‌سوز بیان مضرات و آسیب‌های این حوزه است که باید مد نظر و مورد هدف‌گذاری باشد.

,

 

,

احمدی اظهار داشت: امروزه مواد مخدر به یکی از معضلات جدی در سطح جوامع مختلف تبدیل شده که مبارزه با این پدیده و معضل خانمانسوز نیازمند عزم و اراده همگانی است.

,

 

,

وی با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی و هدفگذاری لازم در زمینه مبارزه با مواد مخدر و شیوع آن در جامعه بیان کرد: تمامی برنامه‌ریزی‌ها در این زمینه باید هوشمندانه بوده و راهکارهای عملیاتی و مناسب در این حوزه بکارگیری شود تا بتوانیم در امر مبارزه با مواد مخدر به توفیقات بیشتری دست یابیم.

,

 

,

فرماندار شهرستان نیر افزود: برای اینکه بتوانیم با معضل مواد مخدر و اعتیاد مقابله و مبارزه درستی داشته باشیم باید اقدامات و کارهای پیشگیرانه در سطح جامعه بکارگیری شده و تلاش کنیم تا در این زمینه از ظرفیت‌های مردمی بیش از گذشته بهره‌ بگیریم.

,

 

,

احمدی با بیان اینکه اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر مهمترین راهکار در کاهش این گونه معضلات در سطح شهرستان نیر به شمار می‌رود، تصریح کرد: در راستای کاهش میزان اعتیاد در سطح شهرستان نیر باید تمامی ظرفیت‌های شهرستان برای مبارزه با مواد مخدر بکارگیری شود.

,

 

,

وی آگاهسازی و اطلاع رسانی به مردم و به ویژه آموزش جوانان و نوجوانان را امری تاثیرگذار دانست و گفت:‌ باید آثار و پیامدهای این مواد پدیده شوم اعتیاد برای افراد جامعه اطلاع رسانی شده و آگاهی‌های لازم در این زمینه به آنها داده شود.

,

 

,

فرماندار شهرستان نیر اظهار کرد: تعامل و همکاری هر چه بیشتر مردم با مسئولان امر مبارزه با مواد مخدر امری ضروری و مهم بوده که باید مورد توجه قرار گرفته و با افزایش این تعاملات بتوانیم اعتیاد به مواد مخدر و روان‌گردان‌ها در سطح شهرستان را کاهش دهیم.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/م

,

 

]
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نیر از انهدام یک باند توزیع مواد مخدر در منطقه خبر داد و گفت: تیر ماه امسال یک باند مواد مخدر در این شهرستان توسط نیروی انتظامی منهدم شد.