باز هم تعطیلی؛ باز هم ترافیک!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از میزان، سرهنگ اکبری رئیس پلیس راه استان البرز در مورد آخرین وضعیت جاده های کشور، گفت: در حال حاضر ترافیک از اواسط جاده چالوس به سمت مرزن اباد شکل گرفته است و با توجه به آغاز دور جدید سفرهای تابستانی در تعطیلات پیش رو پیش بینی می کنیم ترافیک تا ساعاتی دیگر در این جاده افزایش یابد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از راهبندان و قفل شدن جاده چالوس تردد از ساعت 14 از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع شده است و از ساعت 18 با تخلیه بار جاده،تردد از کرج به سمت چالوس یکطرفه می شود. 
,
 
,
به گفته فرمانده پلیس راه استان البرز ترافیک در جاده کرج به قزوین نیز در حال شکل گیری است و بخشی از این جاده دارای بار ترافیکی نیمه سنگین است. 
,
 
,
اکبری با بیان اینکه جاده چالوس کشش این حجم از تردد را ندارد، تاکید کرد: عرض این جاده 7 متر است و به همین خاطر خودروها باید به صورت تک لاین و خطی پشت سر هم تردد کنند. اگر خودرویی انحراف به چپ پیدا کند، علاوه بر حادثه ساز بودن،موجب بهم ریختگی نظم عبور و مرور شده و ترافیک ایجاد می کند. 
,
 
,
وی از برخورد با رانندگان حادثه ساز خبر داد و گفت: جاده چالوس تا 5 صبح فردا برای تردد موج اول سفر یکطرفه است اما ماموران در جاده حضور داشته و با تخلفات رانندگی برخورد می کنند. 
,
انتهای پیام/ن
]
رئیس پلیس راه استان البرز از آغاز موج جدید سفرها به سمت شمال از جاده های چالوس و کرج- قزوین خبر داد.