نمایشگاه آثار «هاشم بدری» در باغ موزه دفاع مقدس افتتاح شد
[

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی دانا، نمایشگاه آثار تجسمی هنرمند جانباز، هاشم بدری با حضور سردار خضرایی مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت، دکتر صلاحی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی، دکتر منصوری معاون مرکز اسناد انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام فخرزاده مدیر گروه تاریخ شفاهی موسسه حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری و جمعی از هنرمندان ایثارگر در گالری کارون باغ موزه دفاع مقدس گشایش یافت.

,

در این نمایشگاه پنجاه اثر با موضوعات طبیعت و فیگوراتیو از هاشم بدری هنرمند جانباز و صاحب تکنیک کاردک بدریسم به نمایش در آمده است که از این آثار تعداد 40 اثر در ابعاد 50 در 70 و بر روی مقوا و 10 اثر هم در ابعاد 100 در 120 بر روی بوم است که همگی با تکنیگ بدریسم اجرا شده است.

,

هاشم بدری مبتکر آموزش نقاشی به نابینایان اولین جانبازی است که آثارش در باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت به نمایش در می‌آید و علاقه‌مندان می‌توانند تا پانزدهم تیر ماه از ساعت 9 تا 18 از این نمایشگاه  بازدید کنند. هنرنمایی این جانباز در مراسم افتتاحیه موجب تحسین حضار قرار گرفت.

,

انتهای پیام/خ

]
هاشم بدری مبتکر آموزش نقاشی به نابینایان اولین جانبازی است که آثارش در باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت به نمایش در آمده است.