لیدرهای پرسپولیس آدرس اشتباهی دادند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، اخیرا محمد رویانیان اعلام کرد یک فرد نیکوکار و از علاقمندان به پرسپولیس قرار است مبلغ مورد نیاز برای فسخ قرارداد خلعتبری با عجمان امارات(یک میلیون دلار) را بپردازد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

در این مدت گمانه زنی های زیادی در مورد هویت این فرد انجام شد و از حسین هدایتی و بابک زنجانی صحبت به میان آمد که با تکذیب پرسپولیسی ها همراه شد.

,

سایت هواداران پرسپولیس در مطلبی اعلام کرد که آقای الف-ی همان فردی است که از او به عنوان فرد خیر نام برده می شود، فردی که حتی در پرونده وینگادا هم که رابط شرکت سپنتا بود به پرسپولیس کمک کرد.

,

رسانه ها نیز اقدام به معرفی این فرد کردند؛ احمد یوسفی عضو سابق هیئت مدیره پرسپولیس و از دوستان نزدیک علی پروین و صاحب اصلی نمایشگاه سورتمه.

,

نزدیکان باشگاه پرسپولیس اما این خبر را رد و اعلام کردند یوسفی واسطه ای بین فرد موردنظر با باشگاه پرسپولیس است و شخصا پولی پرداخت نکرده است.

,

طبق شنیده های خبرنگار نامه، این فرد خَیِر طباطبایی نام دارد؛ مدیر شرکت سپنتا.

,

محمد رویانیان چنید پیش اعلام کرد 240 هزار دلار از مطالبات وینگادا از محل در آمدزایی های باشگاه و 110 هزار دلار از مطالبات سرمربی سابق پرسپولیس با کمک مالی طباطبایی مدیر شرکت سپنتا و رایزنی احمد یوسفی هوادار پیشکسوت پرسپولیس پرداخت شد تا پرونده شکایت این مربی پرتغالی در فیفا بسته شود و به نظر می رسد این بار این کمک، قابل توجه خواهد بود و البته باید دید در ازای آن به چه چیزی خواهد رسید!

,

منبع:نامه نیوز

,

انتهای پیام/ن

]
در حالی خبر کمک عضو سابق هیئت مدیره پرسپولیس برای جذب خلعتبری منتشر شد که وی پولی پرداخت نکرده است.