دشمن با بهره گیری از فضای مجازی قصد دارد هویت را از جوان مسلمان بگیرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  املش ما ، معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان در مراسم یادواره 51 شهید دهستان کجید و سمام بخش رانکوه با تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت : پیام حضور و شرکت مردم در یادواره های شهدا  قدردان بودن مردم ایران اسلامی است زیرا که  با گذشت دو دهه از دوران دفاع مقدس هنوز پایبند به اصول و ارزش هاست و همیشه خویش را مدیون شهدا و خانواده معزز شهدا می داند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, املش ما,

 

,

سرهنگ پاسدار عباس بایرامی افزود: شهدا با نثار خون خویش این کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای همیشه در برابر هر گزندی بیمه کرده اند و ملت ایران توانسته در این مدت بسیاری از موانع پیشرفت را بر دارد و توطئه های بزرگی را خنثی و دشمنان را مأیوس کند.

,

 

,

وی ادامه داد : شهید در نزد خدا از جایگاهی برخوردارست که بسیاری از بهشتیان به مقام و منزلت شهید در بهشت غبطه و افسوس می خورند و حتی انبیاء الهی به احترام مقام شهید از مرکب پیاده می شوند.

,

 

,

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: شهادت مراتبی دارد که بالاترین آن قتال در راه خداست ولی کسی که برای کسب روزی حلال حرکت کند و قدم بردارد و ازدنیا رود او هم در فرهنگ اسلامی شهید محسوب می شود مهم آن است که با شناخت صحیح در مسیر دین درست حرکت کنیم.

,



سرهنگ پاسدار بایرامی با استناد به احادیث و روایات گفت: نه تنها اهل زمین بلکه ملکوتیان هم از جایگاه و منزلت واقعی شهدا در نزد خدا خبر ندارند و برایشان قابل درک و فهم نیست و اینقدر می دانیم که شهادت بالاترین مرگ هاست و ارزوی همه ی اولیاء الهی بوده است.

,
,
,


وی تصریح کرد: در معارف اسلامی دنیا به مثابه مزرعه ی آخرت معرفی شده و همه خوب می دانیم که هرگاه در مزرعه ای برای کاشت از بذر خوب استفاده شود و در مراحل مختلف داشت هم دقت و تلاش شود هنگام برداشت، محصول خوبی هم برداشت می شود و در این راه باید ثابت قدم بود ودر برابر حوادث و تهدیدها نهراسید.

,
,

 

,


سرهنگ پاسدار بایرامی افزود : شهدای ما از بهترین های جامعه ی ما بودند که از فضایل و محاسنات بسیاری برخوردار بودند و اکثریت قریب به اتفاق شهدا از قشر جوان جامعه ما بودند و آرزوهای بسیاری هم داشتند ولی همه را در راه اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند و با لبیک به ندای امام(ره) راهی جبهه شدند امروز همه به ویژه قشر جوان وظیفه داریم که بیشتر احوالات شهدا را مطالعه کنیم و بشناسیم و به وصیت شان عمل کنیم.

,
,


معاون هماهنگ کننده سپاه قدس اظهار داشت : دشمن امروز با بهره گیری از تکنولوژی به ویژه فضای مجازی قصد دارد غیرت دینی و معنویت را از جوان مسلمان ایرانی بگیرد و او را بی هویت کند تا از او بهره برداری برای امیال و اغراض خویش کند که البته این بار هم در محاسبات خویش مرتکب اشتباه بزرگی شده است.

,
,


وی خاطرنشان کرد: از جمله ویژگی های برجسته دوران دفاع مقدس آن است که برعکس همه ی جنگ ها فرماندهان نظامی ما در کنار و پیشاپیش سایر رزمندگان در برابر دشمن می جنگیدند و این امر باعث شده که ملت ایران فرماندهان شهید بسیاری را برای نظام تقدیم کرده است.

,
,


سرهنگ پاسدار بایرامی گفت: از دیگر ویژگی های دوران دفاع مقدس آن است که در همه جنگ ها دو ابرقدرت شرق و غرب رودرروی یکدیگر می ایستادند ولی در جنگ 8 ساله عراق علیه ایران به حمایت از صدام بعثی در کنار هم ایستادند.

,
,


سرهنگ پاسدار بایرامی گفت: دشمن به این نتیجه رسیده که محیط داخل کشور عزیزمان ایران را به انحاء گوناگون ناامن کند و اعتماد مردم را نسبت به مسئولین سلب کند تا از این حفره و شکاف به اهداف شوم و پلید خویش برسد.

,
]
یادواره 51 شهید دوران دفاع مقدس 34 روستای ییلاقی دهستان کجید و سمام بخش رانکوه در مسجد امام حسین(ع) روستای لرود با حضور مردم متدین و شهید پرور شهرستان املش برگزار شد.