روزانه 8 ساعت درس خواندم / انتخابم برق دانشگاه تهران است/تلگرام کنکوری ها را از موفقیت دور می کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل عنانی داوطلب رتبه 38 کنکور سراسری سال 95 در گروه آزمایشی علوم ریاضی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشجو پرس اظهار داشت: از مرداد ماه سال گذشته برای قبولی در کنکور شروع به درس خواندن کردم و به مدت یک سال به طور میانگین روزهای تعطیل 8 تا 9 ساعت و روز های غیر تعطیل 3تا4 ساعت درس می خواندم.
 
 
وی در پاسخ به این پرسش که در کدام مدرسه تحصیل می‌کردید، عنوان کرد: در مدرسه استعدادهای درخشان بیرجند تحصیل می‌کردم و معدل امتحان نهایی ام19/74 شد.
 
رتبه 38 کنکور ریاضی سال 95 در پاسخ به این پرسش که چه رشته‌ای را برای دانشگاه انتخاب خواهد کرد؟‌ بیان کرد:‌ برق دانشگاه شریف تهران را انتخاب خواهم کرد.
 
عنانی خاطرنشان کرد: پدر و مادرم در تمام مقاطع تحصیلی بویژه در مقطع پیش دانشگاهی، آرامش روحی را برای من ایجاد کردند و من نیز از آنان قدردانی می کنم.
 
وی با اشاره به نقش دبیران مدرسه خود برای کسب این موفقیت تصریح کرد: از همه کادر آموزشی مدرسه استعدادهای درخشان فرزانگان شهرستان بیرجند نیز تشکر می کنم.
 
رتبه 38 کنکور ریاضی سال 95 با تأکید بر اینکه کنکوری‌ها با برنامه درس بخوانند، گفت: با تمرکز و دقت دروس را مطالعه کنند و بدانند که کامپیوتر و تلگرام و... واقعاً کنکوری‌ها را از مسیر موفقیت دور می‌کند.
 
عنانی یادآور شد: در آزمون های قلم چی شرکت می کردم و از کتب کمک درسی انتشارات مختلف استفاده می کردم.
 
وی در پایان گفت: به داوطلبان کنکور توصیه می‌کنم تا خودشان تلاش کنند و پشتکار داشته باشند و به کلاس های خصوصی تکیه نکنند و به خدا توکل داشته باشند و حتماً با یک برنامه‌ریزی به صورت جرئی درس خواندن برای کنکور را آغاز کنند.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجو پرس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
اسماعیل عنانی داوطلب رتبه 38 کنکور سراسری سال 95 در گروه آزمایشی علوم ریاضی با بیان اینکه برق دانشگاه شریف تهران را انتخاب خواهم کرد، گفت: کامپیوتر و تلگرام و... واقعاً کنکوری‌ها را از مسیر موفقیت دور می‌کند.