اعزام تیم ۴ نفره استان مرکزی به پارالمپیک با سه ورزشکار محلاتی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح محلات، چهار ورزشکار جانباز و معلول استان مرکزی با کسب سهمیه شرکت در مسابقات پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ برزیل فردا با بدرقه مسئولین استانی به مسابقات اعزام می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , صبح محلات, صبح محلات, صبح محلات, ،,

 

,

یک مربی و سه ورزشکار در سه رشته ورزشی فوتبال ۵ نفره، والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر اعضای این تیم ۴ نفره را تشکیل خواهند داد که  سهم شهرستان محلات دو ورزشکار در رشته‌های والیبال نشسته و فوتبال ۵ نفره و یک سرمربی در رشته فوتبال ۵ نفره خواهد بود.

,

 

,

جواد فلفلی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره از محلات، اکبر شوشتری در رشته فوتبال پنج نفره از محلات، عیسی زیراهی در رشته والیبال نشسته از محلات و مرتضی عابدی در رشته بسکتبال با ویلچر  نمایندگان استان مرکزی در پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ خواهند بود.

,

 

,

تیم ملی فوتبال پنج نفره به سرمربیگری جواد فلفلی در خرداد ماه امسال نیز با شرکت در تورنومنت برزیل و بازی با تعدادی از رقبای پارالمپیکی خود توانسته بود با شکست تیم آرژانتین دارنده رده دوم برترین تیم‌های فوتبال پنج نفره جهان به فینال راه یابد و در بازی فینال نیز با قبول شکست در مقابل برزیل میزبان تورنومنت و میزبان پاراالمپیک ۲۰۱۶ به مقام دومی دست یابد.

,

 

,

طبق آخرین رده بندی فدراسیون ورزشهای نابینایان که قبل از آغاز بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو اعلام شد، تیم ایران در میان ۱۰ تیم برتر جهان و در رده ۹ جهان قرار دارد.

,

 

,

تیم ملی فوتبال ۵ نفره ایران در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو در گروه A   با برزیل قهرمان جهان (میزبان) ، ترکیه قهرمان اروپا و مراکش قهرمان آفریقا همگروه است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
اعضای کاروان پارالمپیک استان مرکزی در حالی فردا با بدرقه مسئولین استانی به ریو اعزام می‌شوند که سه نفر از اعضای این تیم ۴ نفره را محلاتی ها تشکیل می‌دهند.