توضیحات کیانی درباره علت برکناری رییس دانشگاه آزاد سقز
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُرددانش؛ در اقدامی غیرمنتظره و بر اساس تصمیم دکتر کیانی رییس دانشگاه آزاد سنندج، روز دوشنبه دکتر شهباز محسنی رییس دانشگاه ازاد سقز برکنار و دکتر کیوان شافعی بعنوان رییس جدید معرفی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

برای بررسی این تغییر در گفتگوی اختصاصی که با محمد قربان کیانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان داشتیم اظهار کرد: تغییر و جابجایی مدیران یک امر طبیعی و عادی است و موضوع تغییر ریس دانشگاه آزاد سقز چند ماهی است که مطرح شده است اما منتظر استعلامات و کارهای اداری آن بودیم .

,

 

,

وی ضمن تشکر از تلاش ها و زحمات دکتر شهباز محسنی رییس سابق دانشگاه آزاد واحد سقز گفت: شاید تا امروز توانسته ایم با دکتر محسنی همکاری داشته باشیم و از امروز دیگر بنابر دلایلی و شرایطی نتوانیم با هم همکاری کنیم پس این تغییر و جابجایی ها یک امر عادی است.

,

 

,

کیانی ادامه داد: دو سال پیش دکتر محسنی که عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد مهاباد بود به پیشنهاد نمایندگان بر منصب ریاست دانشگاه آزاد واحد سقز نشست درحالی که نه من و نه امسئولان دانشگاه آزاد موافق نبودیم و حدود سه ماه هم جلوی حکم ایشان گرفته شد اما بالاخره ایشان هر چند ما مخالف بودیم رییس دانشگاه ازاد سقز شدند امروز هم به صلاحدید و بنا بر تشخیص اینجانب دکتر کیوان شافعی که قبلتر معاون پژوهشی دانشگاه آزاد واحد سنندج بود و از نیروهای جوان و بومی شهرستان سقز است را برای این پست معرفی کردیم که امیدواریم شافعی  با توانایی هایی که دارد باعث پیشرفت و ترقی هر چه بیشتر این دانشگاه شود.

,

 

,

وی دلیل آنی شدن این تغییر را نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه فقط سه هفته تا آغاز سال تحصیلی جدید مانده است باید مسئول جدید فرصتی برای برنامه ریزی برای سال تحصیلی جدید داشته باشد.

,

 

,

وی در پایان افزود: آن موقع که دکتر شهباز محسنی از استان آذربایجان غربی آمد کسی اطلاع نداشت و ما هم نگفتیم بخاطر فشار سیاسی آمد الان هم طبیعی است که وقتی می رود کسی اطلاع نداشته باشد.

,

انتهای پیام/م

]
محمد قربان کیانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان در توضیح برکناری رییس دانشگاه آزاد واحد سقز گفت: تغییر و جابجایی مدیران یک امر طبیعی و عادی است و موضوع تغییر ریس دانشگاه آزاد سقز چند ماهی است که مطرح شده است اما منتظر استعلامات و کارهای اداری آن بودیم .